Gå til innhold

Virkelig riktig? Testet digitalt


Skummelille

Anbefalte innlegg

Ser ut til å være mange engasjerte jenter der ute, så derfor tar jeg mot til meg å spør, om enn det kan virke idiotisk. Onsdag bestemte jeg meg for å ta en test og valgte en digital variant fra Clearblue. Den lyste "gravid" etter bare en kort stund. Snakket med "telefondamen" på legesenteret og hun sa tørt at "hvis testen viser det så er du gravid - det er de samme testene vi bruker". Skeptisk som jeg er så tok jeg en ny test på kvelden - samme resultat. Så jeg bestemte meg for å fortelle kjæresten. Stor stas. Han bare verker etter å fortelle hele familien. Men jeg klarer bare ikke være helt sikker på at det er riktig. Jeg er så redd det skal være feil.....Noen som har brukt denne typen test som kan berolige meg med at det stemmer? Til info, så har jeg såre bryst, stikking i magen og du vet..to sekunder med kvalme på vei til jobb. Eller er det fare for at det er innbilt svangerskap..haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har ikkje erfaring med CB desverre, men ein positiv test er ein positiv test! Og dei er like sikre som legetestane i byrjinga! Så GRATULERER så mykje med spire og hjarteleg velkommen inn til oss!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke brukt Clearblue digital, bare den gode gamle Clearblue testen. Men jeg tror det skal endel til å få to tester som ikke stemmer. De er jo 99 % sikre, eller noe sånt...Tror du kan være ganske trygg på at du er gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg brukte samme testen og tok også 2 stk. Kunne alikevel ikke tro det var sant, men nå er jeg 11 uker på vei :) Tar tid før man venner seg til tanken, men når du gjør det er det helt fantastisk. Grattis og lykke til fremover!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Når man blir gravid produserer man hcg hormonet. Det er dette som gjør at testen slår ut... Så den eneste gangen testen slår ut er når man er gravid fordi det er da man prod hcg...

 

Så da er det bare å gratulere!!!!!!!!!!!1

 

Lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER da er du gravid skummelille!!!!

Digital kan man ikke ta feil av heller - det er stort dette her så skjønner at det kan være vanskelig å tro hehe!

men gravid er du ja! De testene tar ikke feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg testet også med Clearblue digital. 1 dag før jeg ventet mensen lyste bokstavene "gravid" mot meg.. Tror den er ganske sensitiv. Dette var for tre uker siden og mensen har ennå ikke kommet..Ho ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen for glade ord! Og dere har rett i at det er rart og litt skummelt..men..det er vel sånn det skal være. Jeg kjenner at gleden kommer snikende :) Lykke til med magene deres også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

Jeg tok en av hver jeg.. både digital og vanlig CB

Begge to var positive.

Helt utrolig følelse.. Vi hadde da prøv i 17 mnd...

 

Masse lykke til med magen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller i mai og har ikke fått mensen enda. På fredag fikk jeg litt brunt utflod i underbuksa og forferdelig vondt i korsryggen.

 

Jeg hadde tilfeldig en new gen.-test liggende og tok den. Det viste en svak strek i testvinduet. Jeg trodde selvfølgelig ikke på dette og kjøpte en cb test som viser et "pluss" hvis man er gravid, her kom det også en svak strek som laget et "pluss" tegn.

Jeg har også forferdelig vanskelig for å tro på dette!! Dumt spørsmål, men er jeg virkelig gravid? Har ingen andre symptomer enn vondt i korsryggen, og har hatt litt brunt utflod hver dag inkl fredag..

 

Trenger bekreftelser.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Jeg tok også digital og trodde heller ikke på det. Tok to tester også fikk jeg mannen min til å ta den siste:-) og da den var negativ så trodde jeg på det....

 

Masse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...