Gå til innhold

DA VAR DET MIN TUR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg også kommet inn til dere her på 3. trimester! Har hatt et tøft svangerskap, så det er deilig å kunne si at jeg er kommet så langt!!

Fikk ny diagnose i dag... Preklampsi / svangerskapsforgiftning... Samme som forrige svangerskap, så jeg skal love å ta det med ro, og holde ut så lenge som mulig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss! Hørtes ikke bra ut med svangerskapsforgiftning og håper det går bra med deg og del lille!!!!

Skrevet

Velkommen hit, og lykke til :o)

Skrevet

Hei vennen =0)

Velkommen etter...så kos å endelig ha degogså her inne da..

Synd med svskforgiftningen ja, du må slappe av og ta det med ro nå da....prøve holde ut så lenge som mulig!!

Så håper jeg vi sees snart =0)

Ha en flott kveld da..

Goklem....

Skrevet

Hei jeg kom over selv i dag,lykke til her og ta vare på deg selv...

Jeg får også svar på tirsdag om holder på å få preeklamsi igjen.......

Skrevet

Hei snuppa! Takk for det, hvordan går det med ditt blodtrykk da?

Vi blir visst blant de siste på fødelisten her i gjengen..... Så vi må treffes snart, med bebiser...

Håper pååsedeg snart!!

God klem...

Skrevet

hei igjen =0)

hehe..ser ut til at vi blir av de siste ja..er så irriterende å ha to sprikende terminer å forholde seg til..12 og 26.nov vettu har jeg....holder jo en knapp på 12. nov jeg da..lov å håpe, hehe...

Blodtrykket er fortsatt litt for høyt, så må bare ta det pent og slappe av...lytte til kroppen!

Vi får begynne med bebistreff etterhvert ja, kjempekos ;) Så får vi ta oss en lunch igjen snart også...

Mailer deg iløpet av helgen jeg, gått i glemmeboken de siste dagene...

Kose deg! Klem klem....

Skrevet

Godt å komme til det siste trimesteret! Lykke til med svangerskapet videre.

Skrevet

Hei snuppis!

Velkommen inn hit!!!:o)

Jeg vil bort herfra jeg da;O) Kan du skjønne!!!!!!!!!!

hehe...vi får prøve å treffes til uken. Nå har vi barnefri og skal på kino ikveld. Skal se en grøsser. OG gubbers som hater slikt,blir tom redd bare han ser Åndenes Makt. Er snill han,for jeg eeeeeeeeeeeeeelsker slikt!:o)

Kose dere masse i helgen!

klem klem¤

Skrevet

hei og velkommen etter :o) jeg kom oxo nylig! håper det går bra med deg med tanke på sv.s.forgiftningen!

Skrevet

Hei!

Takk for hilsener, og Sola Mi, ja jeg forstår at du vil ut herfra, men jeg tror vi vil savne BIM etterhvert!

Jeg var på kino i dag med gutten min og så Over Hekken.... skikkelig actionfilm, men skal nå legge meg ned og se United 93 og World Trade Center på DVD.... Bare nyte kvelden!!

God helg videre!!

Klemmer klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...