Gå til innhold

Kor ska dåkker føde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter timen hos jordmor, fikk æ vite at dem ikke har lysbehandling i alta... Og sia min første pia va full av gulsott og lå 3 daga i lys, så va jo valget enkelt... Det blir nok Hammerfest, enten man vil eller ikke.

Skrevet

skal å føde i kirkenes, e nu d som e plan iallfall:)

Skrevet

Det blir sannsynligvis Hammerfest for min del... hvis vi flytter da :-) Med termin medio april kommer vi kanskje dit samtidig, "Termin 21. april"

Skrevet

Føde vel i Alta, hvis alt går etter planen... Men e veldi bra å føde i Hammerfest. Æ fikk iallefall veldi god behandling der sist :)

Skrevet

Regner med at det blir Hammerfest. Synes det er tryggest i tillfelle det skjer noe uforutsett. I tilfelle det må taes hastekeisersnitt, lysbehandling som du også skrev og så vil jeg ha tilgang på litt sterkere smertestillende enn de har i Alta. Vil helst ha epidural denne gangen..

Skrevet

hehe...

Nådde ikke å teste så mye sist gang. Hadde fødsel på 6 tima fra vannet gikk til æ va ferdig, 3 av de timan va æ på sykehuset... så d ble bare litt lystgass.. Det va litt morsomt. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Føder i Hammerfest i tilfelle noe uforutsett skal skje. Men dersom fødselen skulle skje "plutselig", blir det Alta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...