hønsemor Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Skal man absolutt ikke ha hodepine i slutten av svangerskapet? Jeg har sånn murrende hodepine nå på ettermiddag/kveld og ellers føler jeg meg ikke i form heller. Er slapp og føler vel at det er like før jeg får feber, men den har ikke kommet enda. Og så hoster jeg som en, ja jeg vet ikke, men hostet har jeg gjort i vel en mnd og er ganske lei det ja. Følte jeg var på bedringens vei, men nå kommer det altså igjen. Noen som synes jeg burde gjøre noe med dette? Eller er det bare noe som går og som jeg må igjennom??? Håper på svar!!!
hønsemor Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2006 Må legge til at lillegutt i magen har beveget seg noe helt enormt i dag. Han har nesten ikke vært i ro. Magen har stått på tvers mange ganger... Virkelig ikke sånn han pleier å være...
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Man skal være veldig obs på pannehodepine i slutten av svangerskapet. Jeg har fått beskjed om dette av jordmor - og dersom det ikke hjelper med paracet eller slappe av litt- burde du reise å få målt blodtrykket - samt en urinprøve. dette pga svangerskapsforgiftning kan komme over natten nå på slutten, selv om det sjelden er det Lykke til! jeg er også i uke 38 og det har ikke vært noe annet enn hodepine de gangene det har skjedd.. husk at det gjelder kun pannehodepine..
hønsemor Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg har vel litt mer vondt på sidene og midt i viss du skjønner. Ligger ikke bak panna... Jeg får kjenne litt etter da og finne ut mer hvor jeg har pinen...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå