to tette og ei badehette:o) Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hei, jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe store hvite skjorter i trondheim? Jeg skal bruke dem som "sykehusskjorter" når jeg skal føde, og da bør de helst være i bomull. Ikke trenger de å være så innmari dyre heller. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i sånne??
doffine Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg bor i oslo, men jeg har et annet tips om du er intresert?? Ellos har lange nattskjorter/kjoler...til en rimelig pris:-) De går opp i STORE STØRRELSER:-)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Det var et godt tips, men jeg er vil gjerne ha skjortene med knapping sånn at jeg bare kan knappe opp når babyen skal ha mat. Men det var et godt tips da doffine:o)
doffine Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Prøv å titt på sparkjøps og ellos sine sider:-) Det kan hende de har noe med knapper... Jeg har for mange år siden kjøpt silke pysj med knapper på miss mary of sweden.... Den var stor og lang samt knapper hele veien.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg fant og har bestilt to stoore skjorter på Ellos akkurat nå;o) Sparkjøp vet jeg ikke har store nok, for der jobber jeg:o) Skal ta en titt på miss mary of sweden også før jeg legger meg. Tusen takk for tips:o)
doffine Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Kjempeknall at du fant:-) Bare koselig å kunne hjelpe.... Jeg kjøpte nå en pysj fra sparkjøp for ikke lenge siden. En tredelg i rosa.. LIte god kosedress.. Men noe liten i størrelsen kan en si... Den singletten osm følgte med var ikke glad når mine to venninner på brystkassa skulle prøve... Men buksa derimot...knall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå