Gå til innhold

Skravletråden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.........Så unner jeg meg selv innlegg... 200!!!!!!!!! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med nr 200 da, vinterbarn! Var fortjent (siden jeg tok både 100 og 150....) ;o)

Hebbie: Du vet vel at tida går saaakte før man føder og fort etter babyen har kommet... Er dessverre ikke omvendt... Ruth har jo alt blitt 6 uker... Kan noen fortelle meg hvor den tida ble av?? Ligger den under ammetåka kanskje??

Fant faktisk litt arbeidslyst da, bak vaskemaskinen sammen med masse annet rart.... Så nå har jeg fått et rent vaskerom :o) Hadde (god) vaskehjelp av storesøster da...

Må se om jeg ikke finner julekjolen som storesøster hadde. Må jo få tatt bilde til julekort snart... Ikke såå lenge igjen til jul.... Og jeg må jo få skrevet litt og sendt dem og....

Vinterbarn: Disney on ice, er det noe for min snuppe på 2,5 tror du? Eller er hun for liten enda? Hva går forestillingen ut på egentlig?

Kos deg på tur med svigermor da, Hebbie. Jeg skal til svigers og spise middag snart jeg da, ikke pinnekjøtt håper jeg... er ikke så glad i det...

Kommet skikkelig masse snø her i dag, 15 cm vertfall!! Og jeg skal egentlig på sangen etterpå... Får se om jeg gidder å kjøre på dette føret...

Skrevet

Mamma mø; disney on ice er en show der figurene står på skøyter. I år er temaet prinsesser.. og det fenger vel din 2,5 åring?? Varer i ca 2 timer..

Kommer litt ann på hvor tolmodig hun er da, jeg har vært på kino og teater med mine siden de var på den alderen, de er glad i å se sånne ting, og sitter rolig. Det er jo litt av poenget.. ellers blir forestillingen lang.. og det koster jo endel. Tror det var 150 kr for barn og 200 for voksne jeg.

Ellers kan du jo kanskje prøve plutti plutti pott... har tenkt det også vi da.. det er jo smånisser og masse musikk. Noe som virkelig fenger de små søte ;O)

Veldig gøy når de blir såpass store at man kan finne på sånne ting ;O)

Skrevet

Au, au, au.. bekkenet mitt. Noen har knust det med slegge!

Regnet med du ville komme Hebbie :o) Hvis det er litt vestlending i deg he he.. Mamma Mø har ikke helt oppdaget pinnekjøttet, tar litt tid. Men Mamma Mø; nå har mamma drillet meg i diverse Toten-lefse-oppskrifter.. kanskje du kan få det i stede?? :o) Så bra du fant arbeidslysten og! Og du verden det går unna når man har hjelp av "storesøsken" ;o)

Disney on Ice høres kjempekos ut!!

Skal alle være sammen med svigers i dag eller??

Svigermor var så lur å ringe meg i forrige uke å spørre når nøyaktig fødselen var. Trordde hun spøkte jeg, helt til hun for tredje gang la litt trykk på NÅR TROR DU?? Må planlegge vettu.. tenke på jobben.. bla, bla, bla. Så nå føler jeg bare at en telefon om fødsel og pass ikke er et gledesbudskap, men hindring i jobben.

Og dere andre som ikke vet.. har en svigermor som er ekstrem-arbeidsnarkoman. Ellers snill og søt, men jobben FØRST!! *Dagens-svigermor-syte-innlegg*

Fortsatt god bedring til de syke og Idefix som ikke har mer drugs!

Skrevet

Åååå.. glemmer alltid noe.

Tar hatten av meg for at du ikke kapret 200 Hebbie, enda du hadde muligheten!

Skrevet

Og enda en ting.. ammetåke her git! Så det var ei her på Bim som mista gutten sin. Grøss, stakkars folk! Så forferdelig. Får helt vondt inni meg. Tror ikke jeg orker lese om det.. har ikke kommet over lille Johanna til Kibimor en gang. Men lover meg selv jeg ikke skal klage over noen stakkars sting og såre brystvorter *gjør vel det likevel, men men* bare alt går bra og ungen er frisk.

Skrevet

Da har jeg brukt over en time på å lete etter mobilladeren min.. Mobilen er så å si helt tom for strøm. Det er nok mine to hjerteknusere som har gjemt den på et skrekkelig lurt sted. Håper jeg ikke føder i natt.. Legger heller igjen høyre arm før mobilen min, dønn avhengig!!

Så leitevibber mottas med takk!!

Skrevet

Titsi - har du kjeda deg siden du har skrevet nye innlegg istedenfor avsnitt ;op ???

Kan dessverre ikke hjelpe deg med laderen.

Smart Club på Slependen åpnet i oktober - ellers har det vært den på Alnabru.

Fikk jo aldri lagt meg nedpå fordi mora mi ringte og skulle ha hjelp til noe på nettet - og det tok all tida. Så jeg er drittrøtt, men nå blir det for teit å sove, kommer bare til å våkne igjen. Men jeg er sååå trøtt.

Ble så skjelven og dårlig i butikken så jeg måtte kjøpe en stooor pakke med minimuffins ;o) Satt og trødde i meg 4 stk i bilen - og svigermor bare kikka...Men hun skjønte meg da.

Skrevet

He he som dere har skravla da :0)

Har bare sittet å sulla i sofaen jeg,planlegger handle tur i morgen på det nye kjøpe senteret her.Har ikke orka å gå dit ennå.Åpna den 9 nov.

Blir jo svimmel bare jeg prøver å gjøre litt hjemme jo :0(

Marius har gått påå til 3530 gr,ennå ikke nått fødselsvekten sin så undrer litt på om han har lagt på seg nok.Noen som veit hvor mye de skal legge på seg i uke eller pr dag??

Men han virker jo fornøyd da,bare litt mage vondt.

Tiden etter en får baby bare flyr,ikke slik som når en går gravid,skulle tro noen skrudde klokka tilbake noen timer hver eneste dag.

Sliter fortsatt med vond rygg,håper det snart gir seg.ellers må jeg nok krype til korset og gå til kiropraktor...

Mamma mø,hvor ofte bader du lille Ruth?

Stakkars Marius har badet en gang til nå hjemme,skal bade han i kveld igjen.Han har da badet to ganger hjemme :0)

Ellers tørker vi støvet av han :0)

Fryser hele tiden,lurer på om det kan ha noe med lite blod å gjøre?

Ellers Titsi pinnekjøtt er ufattelig godt :0)

Skulle så gjerne ha vært så nært Oslo at en kunne reist på Disney on ice med snuppa.Hun har skikkelig prinsesse dilla i år.

Ellers ønsker hun seg en sånn My little Ponny ting,bruker smokk og greier.såg de var nedsatt på brio.Kanskje vi burde sjekket om de har igjen....hmm...Ikke lett å finne julegaver.

Guttene ønsker seg bare lego.Snakk om masse ting som må ryddes opp da....:0(

Nei,får vel gå å bade Marius nå...

Skrevet

God morgen jenter.. først idag??!! hm... ;O)

Hebbie; jeg håper du forstod at jeg ikke mente at det fantes bare 1 smart butikk i norge... jeg er som sagt blond, men den var litt drøy ;O) hehe...

Husker jeg bada første, flere ganger i uka... syns det var så koselig. Med nr 2 ble det ikke like hyppige badeturer... de blir jo vasket 100ganger om dagen så blir jo ikke akkurat veldig møkette for å si det sånn... om ikke de gulper fælt da ;O(

Så fortsett og tørk støv av han du idefix... hihi...

Nok en jæ.. natt.. blir gal jeg, lenge følgt hebbie sine søvnvaner.. og tenkt, "natten sliter jeg ikke med takk og lov".. men der kom det!!! Fungerer ikke uten natte søvna mi jeg altså... kommer til å klikke snart.. Er det ikke tissing, så er det hosting, tettnese eller bare våken rett og slett.. JEG VIL SOVE!!!!!!!!!!!!!

Idag skal jeg til behandl igjen, kommer vel til å slokne på den benken tenker jeg.. kult å ligge der og snorke... utover hele lokalet med masse gamle mennesker!!! De hører det jo kanskje ikke engang?? Og forresten har de utrolig mange rare lyder selv har jeg hørt... ;O)

Dere da, noen planer????

Skrevet

Tørke støv av babyen, he he..

Kjedelig å ikke få sove da.. vet akkurat hvordan du har det!

Vært på kontroll. Greide pungtere, måtte snu og bytte bil.

Hjertelyd på 130 i dag da. Og hodet satt fastere i dag. Så håper den vil ut.

Skal støvsuge litt jeg, det er min agenda i dag :o)

Klarer du å sovne på benken Vinterbarn men ikke i senga da er du god!! ;o)

Skrevet

Så fin morgen du har hatt da titsi.... ;O) Kan ikke tenke meg noe værre enn å pungtere... ;O(

Skal nok se at det snart blir baby på deg heldig grisen.... Begynner å bli litt sånn at jeg tenker mine tanker når du ikke er her inne tidlig på morgnen... men uansett så kommer det forhåpentligvis en melding ;O)

Og veit du.. benken tror jeg det går flott å sove på idag... hun danderer med masse puter og varmetepper... så da skal vi se jeg slokner.. akkurat nå hadde jeg vel sovnet uti parken på en benk også... svir i øya!!!! Får vel se om jeg får lagt med nedpå etterpå.

Må le litt da... glad jeg ikke har kamera på rommet. klokka halv 3 inatt stod jeg å pussa tenna.. hadde sovna med halslinse i munnen og vokna at de var helt plysj belagte... og klokken 3 satt jeg å skifta pute, den jeg har var litt hard syns jeg, så byttet til en annen.. og den måtte ha trekk ;O)

Skrevet

Hehehe....i dag har jeg dusja bikkja. Hoppa inn i dusjen og tenkte at søren meg - er drittlei hundelukta og nå skulle han inn. Så jeg gikk ut og ropte på ham - ihvertfall en som skjønte hva det gjaldt og lata som han ikke hørte og prøvde å sniiiike seg inn i stua, mens han forsiktig logra med halen. Men dette har jeg tenkt på så lenge så nå var det ikke nåde - han gjorde ALT for å ikke gå inn på badet.

Så nå står han ute og lufter seg og tørker....

Ellers skal jeg på fødselsforberedende kurs i ettermiddag - det blir jo kos. Må ringe sambo og minne han på det så han ikke kommer så sent hjem at han ikke rekker det.

Skrevet

Så flink du er da, hebbie, enten vasker du bilen, ellers så vasker du bikkja :o) Vasker du gubben og?? he he Merkelig det der med bikkjer, de elsker å bade i alle mulige møkk-pytter og gjørmehøl, men å dusje i rent vann, det hater de.... (akkurat som katter, de skal ikke drikke rent vann fra skåla, men fisker opp sluket og drikker derfra... Æsj... ) Dyr er rare...

Har vært hos legen i dag da, blir nok hormonspiral på meg. Får prøve det... Men hun kan jo ikke sette inn den før etter ca 12 uker, så jeg må tilbake like før jul.

Har fått unna meg masse julegaver i dag da ;o) Nå har jeg faktisk ikke mange igjen!! Tror aldri jeg har kommet så langt såå tidlig... Men har en tenkt gjennom på forhånd hva en skal kjøpe, så er det jo greit :o) Det er jo de verste som gjenstår da... de jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til...

Spennende med kurs i dag da, Hebbie!! Lykke til!!

He he, ja jeg bada størstejenta ca annenhver dag, men Ruth blir bare tørka støv av... max 2 ganger i uka... Og vertfall etter hun har bæsja (noe hun bare gjør hver 6-7 dag...) En uke siden sist nå...

Ikke sikker på hvor mye de skal legge på seg, men Ruth har lagt på seg i snitt 220 g i uka hun.... Men hun er et skikkelig matvrak da... Tror 100 g i uka er bra? Men som sagt ikke sikker...

Ja, er nok pga lav blodprosent at du blir fort sliten og fryser, idefix...

Vinterbarn da? Sovnet du på benken? Søvn er virkelig noe kroppen trenger ja, blir jo helt mannevond ved underskudd...

Skrevet

Så den nye tråden nå... Så da legger vi denne død da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...