Candy girrrl Skrevet 7. november 2006 #76 Skrevet 7. november 2006 he he.. Hebbie som reality-stjerne ) Det hadde vært noe! Kjedelig med syke barn da Mamma Mø. Får håpe minstejenta ikke blir smittet. Men hun er kanskje safet gjennom morsmelken. Verre med deg.. Ang. Gjøvik så bor mine foreldre der. Bodd der i 4 år. Trives godt der. Jeg er mest kjent på CC jeg da ) Nå er det barne-tv stund her, så jeg får litt ro. Vært ute en tur på lekeplassen. Ble så skitne at alle mann måtte i dusjen. Har sånn ekstrem- hodepine i dag. Ikke så ofte jeg har det. Noen som vet hva det kan være? Har ikke svimmelheten til jernmangel. Tror jeg amputerer hele hodet ;o) Grattis som høygravid Hebbie, glemte det i sted! Skål!
Chiquita Bananas Skrevet 7. november 2006 Forfatter #77 Skrevet 7. november 2006 Jeg tror det hadde vært mye piping på mitt innslag ;o) Tror ikke det er så fine ord som kommer fra min munn når det står på hahaha.... Sambo ville være med på det, men jeg gadd ikke sende inn papirene - har ikke lyst å komme på tv under noe slikt !! Blir ikke feiring i dag nei - slukte i meg en stoooor sjokolade etter trening. Ble så kakesyk under trening fordi jeg starta selvfølgelig samtalen om kaker - og da ble det kakesnakk og jeg hadde sååå lyst på sjokoladekake. Men ble så svimmel at jeg måtte kjøpe en sjokolade. Og nå har jeg laget fiskeboller i hvit saus. Får skrive litt mer når jeg har spist. Dere skravler mye når jeg er borte.... Ganske travel denne tråden ;o)
Møøø Skrevet 7. november 2006 #78 Skrevet 7. november 2006 Ja, en får det en trenger på CC ) Ble veldig bra etterat de bygde på i fjor vinter ;o) Ellers er ikke Gjøvik så veldig spennende by....
Møøø Skrevet 7. november 2006 #79 Skrevet 7. november 2006 Vi hadde fiskeboller i går vi ;o) Snuppa elsker det!! Så til tross for feberen i dag så spiste hun rester fra i går... Så det slår an med fiskeboller!! Jeg syns og det er godt, med masse karri på da såklart ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 7. november 2006 #80 Skrevet 7. november 2006 Hei aktive damer ;O) Plutselig fått opp farten her nå.. jeg som har sitti og venta på noen å svare i hele dag... men uten hell... Prøvde til og med å skremme deg titsi, men du bare overså meg totalt!!! Så fødestøv til deg... glem det ;O) Kjedelig med syke barn mamma mø... barn med feber er jo ofte litt avslappende da... hehe.. værre når de er sånn at de tror de er friske.. og så er det absolutt ikke det, og bare gråter og klager... Men uansett håper jeg ho blir fort frisk.. spiser sundt ihverfall da.. hihi.. Jeg ber virkelig om unnskyldning for å ønske dere overtid, er jo som du sa titsi.. jeg er jo totalt avhengig av at dere backer meg opp de siste tunge dagene, da dere selv sitter med hvert deres lille nurk og bare kunne gitt blaffen i hele meg... så *kryper ned på knæra og ber* UNNSKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper jeg har gjort meg fortjent til litt opp backing nå, kostet litt og krype på knæra med bekkenløsning, sleit faktisk veldig med å komme opp igjen ;O)
Candy girrrl Skrevet 7. november 2006 #82 Skrevet 7. november 2006 Får fatte meg kort.. så det ikke blir så slitsomt for Hebbie å oppdatere seg etter fiskebollene. Men ok Vinterbarn, du er tilgitt ) Skal nå heller dette innom den 12 og backe deg litt opp. *blåser på knærne dine*
vinterbarn ;O) Skrevet 7. november 2006 #83 Skrevet 7. november 2006 Skikkelig snill du titsi. 12 januar kommer et innlegg fra deg.. "lykke til videre...." første jeg hører fra deg siden du fødte liksom!!! Men bare så du veit det... så er jeg FERDIG da!!!!!!!! Var middagen god Hebbie ;O)
Møøø Skrevet 7. november 2006 #84 Skrevet 7. november 2006 Ikke pent å mobbe Hebbie for fiskebollene sine.... Skam dere!! ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 7. november 2006 Forfatter #85 Skrevet 7. november 2006 Mobber dere meg eller ;op Middagen var god den - prøver meg på forskjellige fiskeboller så det er alltid to typer oppi sausen ;o) Er så kresen på det ser du - ellers vil jeg ikke ha billig middag. Knalldigg saus da - men vi har ikke karri i da. Gubben vil ikke ha det og jeg er ikke vant med det. Sitter og forbereder meg til å slanke meg til etter fødselen ;o) Kikker etter metoder hahahaha.......
Gjest Skrevet 7. november 2006 #86 Skrevet 7. november 2006 Hei...Jeg bare sniker meg inn på trådn deres litt jeg... Lurer på hvordan det går med Idefix, noen som vet? Syntes så forferdelig synd på henne. Ho har liksom fått nok nå! Ser ho dette vil jeg ønske ho lykke til videre!!! Håper alt ordner seg snart.
Chiquita Bananas Skrevet 7. november 2006 Forfatter #87 Skrevet 7. november 2006 Hun har blitt bedre, men er drittlei sykehuset. Så hun har fått klarsignal til å få dra hjem imorgen hvis CPR er lav ( noe i den duren)... Hun kommer inn på tråden sin og ser innlegget ditt ;o)
Møøø Skrevet 7. november 2006 #88 Skrevet 7. november 2006 Da har jeg fått lagt snuppa mi, hu hadde bare 38,4 i feber nå, så da er den nok borte i mårra ;o) Godt de ikke er syke lenge, de små )
vinterbarn ;O) Skrevet 7. november 2006 #89 Skrevet 7. november 2006 Har noen av dere kastet forbannelse over meg??????? Jeg ble plutselig så sinnsykt trøtt... klarer liksom ikke å holde øynene oppe nesten... føles som jeg er i uke 10 igjen jo.... Kroppen har virkelig sagt i fra idag at jeg må roe ned tempoet mitt nå, skikkelig møtt meg selv i døra idag... rimelig deppa... slitsomt med sånne dager, glad jeg ikke vanligvis er plaget med disse...
Møøø Skrevet 7. november 2006 #90 Skrevet 7. november 2006 Ja, jeg sitter her med min voodoo-dukke av vinterbarn... For du var så slem og håpte de andre skulle gå overtid for din skyld... he he...
Chiquita Bananas Skrevet 7. november 2006 Forfatter #92 Skrevet 7. november 2006 Er nok mørket og alt det der....har ikke så mye energi i meg selv.... Eller skulle ikke forundre meg at Mamma mø driver med noe humbug ;o)
Møøø Skrevet 7. november 2006 #93 Skrevet 7. november 2006 Ville bare få ønske dere en god natt jeg ;o) Skal la voodoo-dukkene være i fred i natt, så får dere kanskje rolige netter alle 3 ;op he he...
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #94 Skrevet 8. november 2006 Nok en drittnatt ( Har våknet så mange ganger i natt for å tisse - kanskje fordi jeg var så tørst i går kveld og drakk en liter vann før jeg la meg ?! Trodde det var morgen første gangen, fikk helt sjokk da klokka bare var halv 2....og nå var den halv 5 - så da sto jeg like godt opp for å lage salat ) hehehehe....begynte å bli kvalm og måtte få meg mat. Kjøpte dansk rugbrød i går - blæh !! Tenkte å være sunn - men brødet var knallhardt og etter å ha toasta det så kan det med nøøøød og masse appelsinmarmelade gå ned halsen min...... Trenger ikke lage niste til sambo - den lagde han selv ) Hehehe...satt her i stua og renset kylling og så fikset han resten på kjøkkenet, mens jeg rydda etterhvert. Det ser alltid bomba etter ham, men siden han lagde maten så kunne jeg vaske og rydde litt...han likte å lage maten, sto og dansa rundt på gulvet, mens han rista i boksen sin for å blande salaten sin ) I dag har en av dere tre muligheten å kapre innlegg nr. 100 - jeg skal ikke sitte her og legge inn kjappe innlegg ;op Da får jeg dere på nakken. Er spent på hvem det er som klarer det !! I dag kommer Idefix hjem - kanskje litt for mye å forvente at hun bimmer, men jeg regner med at hun er så bimmesulten at hun stikker innom og skriver noe ) I dag skal jeg treffe noen venninner i drammen kl. 12, men før det så må jeg gå med Fant og dra innom gamlejobben og vise meg - har ikke vært der siden jeg ble sykemeldt i juli og sa at jeg skulle komme inn av og til og si hei....duhhh.....så da får jeg ikke kommet inn her igjen før på ettermiddagen. Og da har sambo lovet meg at vi skal ta oss i nakken og sette opp senga og stellekommoden fordi jeg sa det begynte å haste siden jeg må ta litt og litt om gangen - må jo vaske over tingene og begynne å vaske trekk og slikt. Så da får jeg ikke bimmet før i ettermiddag eller kveld og slik som dere skravler for tiden så er dere laaaangt over 100 innlegg når jeg kommer inn her igjen...... Hvilket vaskemiddel er det jeg skal bruke ? Sensitive ? Neutral ? Tv'en var borte i hele går pga. nettet var nede - boring. Og den er det enda ser jeg så da får vi gjøre noe fornuftig og gjøre oss ferdig med babyting - må jo kanskje tenke på å sykehusbagen og kaste ting oppi der etterhvert....Nå skal jeg være forberedt siden man aldri vet når tid dette kan skje. Blir vel til at jeg går såååå mye overtid at jeg sitter ved bordet og trommer med fingrene og venter på at vannet skal gå ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 8. november 2006 #95 Skrevet 8. november 2006 Er så imponert over deg jeg hebbie... ikke for at du er oppe så tidlig egentlig.. men at du er så forykende frisk og våken.. Hadde aldri klart å satt meg ned å skrevet det lange innlegget halv 7, bare for å ha sagt det ;O) *klappe på skulder* Tror du rørte litt på den voodo dukka i natt Mamma mø.. vært en urolig natt, men jeg skal vel bare være glad for at du ikke rista min, som du må ha gjort med hebbie sin..... hvordan har det gått med det titsi??? Idag har vi rørlegger her... kjempe koselig å vokne med en fremmed mann i huset.. så nå skal jeg bare ordne meg og komme meg ut herfra. Eneste problemet er at jeg skulle ha dusja igår, men orket ikke... og idag har jo mannen stengt vannet. Og driver å setter inn ny varmtvanns tank.. så da har vi ikke varmt vann før i kveld... Yahooo.. det er jeg veldig fornøyd med.... ;O( Titsi kan jeg låne boblebadekaret ditt litt???????? Ikveld skal jeg ha syklubb her, blir koselig... men er helt ide fri om hva jeg skal servere... noen forslag?? Utenom pizza, pasta, lasagne, salat og taco... veldig ofte det som går igjen!!!
Candy girrrl Skrevet 8. november 2006 #96 Skrevet 8. november 2006 Nesten sistemann ut i dag. Og Hebbie slo til med "ekstremt-tidlig" innlegg igjen ) Hun er en liten skap-morgenfugl til tider. Må le litt av den woodooen ja.. Hvis du har en dukke på meg og Mamma Mø, så har du i så fall glemt igjen nåla som står inn i blæra. Tror jeg går på do 7-8 ganger om natten nå. Blæra mi må ha ADHD eller noe.. Håper du får en litt trivligere dag i dag da Vinterbarn. Av og til er noen dager bare bad, selv om man ikke er i lykkepille-kategori og egentlig ganske oppegående ) De hormona vettu.. Blir kos med besøk i dag da! Men husk å vask deg under armene før de kommer da hi hi.. Og hvis du får det som du vil Idefix, så.. VELKOMMEN HJEM!!!!!!!
Møøø Skrevet 8. november 2006 #97 Skrevet 8. november 2006 Sist i dag jeg... Var sikker på at dere andre hadde kapra nr 100 nå... ) Har ikke rørt voodo-dukkene i natt, jeg lover!! Så det er nok monster-babyene i magene deres som er plageånder nå.... ;o) Hebbie sover vel nå, natterangler som hun er... Hadde heller ikke orka å skrive så langt innlegg kl 5.24 (eller når det var). Men hun trodde jo det var morgen halv 2, så da var det jo langt på dag halv 6.... He he, blære med ADHD... ;op Så moro med en hel dag uten vann da, vinterbarn! Skjønner at du rømmer ja... Strålende vær her i dag og, men ikke så mildt som i går. Hadde tenkt å vaske masse klær og henge ut, men det er minusgrader, så da tørker det jo ikke.... Klesstativet mitt er nå fullt og jeg har en vask i maskina som jeg ikke aner hvor jeg skal henge.... Tørketrommel hadde vært fint nå ja.... Hvor på Gjøvik bor foreldrene dine da, Titsi?
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #98 Skrevet 8. november 2006 Jeg er her jeg ) Men skulle heller sovet - har ikke fått sovet en gang.. bare bittelitt - så våknet fordi magen og bekkenet er vond - sovnet - våknet. Har ikke lyst å møte noen nå kl.12...lite sur på bikkja som spretter opp bare jeg beveger en finger, orka ikke noe slikt. Uff-sitter bare og nyser jeg nå....bare jeg ikke tisser på meg igjen når jeg har kledd meg - har ikke fantasi til å finne noe annet.... Jeg vil sooooooove.... Uff - få spist og stelt meg og komme meg av gårde... Vinterbarn - hva med en god pai og digg salat til ? En god varm gryte siden det er så kaldt ! (sånn skikkelig - ikke sånn kjøttdeig og pose).
vinterbarn ;O) Skrevet 8. november 2006 #99 Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg kommet meg hjem igjen, var ikke lange stunden han var her.. takk og lov.. jeg måtte hjemmom for å sjekke bikkja som stod ute.. og da var han forduftet!! Så da er det bare bena på bordet og finne fram strikke tøyet.. og vente på at varmtvannet kommer i springen. Lurer egentlig på om jeg kanskje skal legge meg litt istedet.. husker når jeg var gravid med nr 2 på slutten, så leverte jeg A i parken kl 10.00 og sov til jeg hentet henne igjen 14.00.. lurer faktisk litt på om jeg har kommet dit igjen nå...er jo så sabla trøtt!!!
Møøø Skrevet 8. november 2006 #100 Skrevet 8. november 2006 Godt du er kvitt han da, vinterbarn! Kanskje lurt å slappe av litt ja! Gjorde det jeg og på slutten. Passa på å legge meg når snuppa sov. Merker at en trenger det ja! Du da, Hebbie? Er det treff med Drammensbeibene igjen? Skal ta med snuppa ut en tur jeg nå, Ruth har akkurat fått mat og sover nok en stund. Så da får jeg passe på og få litt tid med storesøster i stedet for å sitte her på bim.... Kjøpte cheroxer til henne i går, så hun går rundt i dem og syns hun er såå fin ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå