Chiquita Bananas Skrevet 11. november 2006 Forfatter #176 Skrevet 11. november 2006 Homeparty var fra Perfect Home, var mye fint, men dyyyyrt. Så jeg kjøpte bare noen juletrekuler til 129 kr....vil ikke kjøpe masse stæsj når vi kommer til å bruke nok penger på baby og jul. Var faktisk ikke så gærnt på festen - jentene var jo helt ville og tok masse på magen. Gjorde meg faktisk ikke noenting - var helt greit. Junior merket nok all snakkinga og musikken fordi han var veldig aktiv, men ble rolig da hun ene jenta skulle prøve å kjenne etter spark. Han merket vel en annen hånd, men hadde ikke problemer å sparke meg når jeg pressa ned ved ribbeina. Følte jeg fikk dem i halsen, men da sparka han bare meg i hånda. Følte meg ikke keitete i det hele tatt - alle var bare så engasjert i magen og de andre jeg ikke hadde hilst på eller kjente satt bare og smilte og kikket på magen. Merket at jeg kunne tenkt meg noe å drikke ja....Så jeg gleder meg til jeg har fått han ut og jeg kan begynne å feste litt - ihvertfall en fest. Da skal jeg være flinkere å være med dem andre....De har jo blitt skikkelig sammensveiset, mens jeg og gubben har trukket oss helt bort. Men det er fordi vi har hatt så mye å gjøre og tenke på og ikke hatt lyst å feste. Men nååååå vil vi feste litt ;o) Har nettopp kommet fra drammen da vi rett før vi kom til huset fant på at vi drar inn og spiser kinamat. Må gjøre slikt mens vi kan - så vi bråsnudde. Kom tre kvarter før dem stengte. Er helt utslitt av alt dette i dag - og all sparkinga og pressinga av ribbeina.... Å - gubben var og handlet i dag, mens jeg var opptatt i drammen. Han handla mat for 900 kr !! Han skulle kjøpe egg og noen grønnsaker som jeg skrev på en lapp. Han var usikker på surkålen jeg hadde bedt om så han hadde kjøpt 3 typer kål og 3 forskjellige kaker fordi han ville ha dessert til imorgen. Og han spiser ikke kake engang...Gjett hvem som kommer til å stappe dem i kjeften - også tre stk !!!! Og masse annet stæsj - seriøst...han handler med magen !!!! Hadde spilt lotto for 1200 kr også...er det rart jeg sjeldent tør å la han dra til butikken alene...
Gjest Skrevet 11. november 2006 #177 Skrevet 11. november 2006 Jøss,det var mye penger på lotto gitt :0( Håper dere har vunnet nå da :0) Tipper en kupong i uka vi.Kommer aldri til å vinne...Men har fast rekke så må jo bare tippe.... I dag har jeg termin :0) Men sååååååå deilig å se lillegull eller lille knirk som han går under nå bare ligge i vuggen sin. Han er så god,gollklompen vår er helt forelska i han både jeg og gubben :0) Men snart vkner han vel opp,er våken på natta da.Det er slitsomt,jeg tar natte våkingen så får jeg sove litt frem på morgenen.Gruer meg til gubben skal starte på jobb igjen den 27.Blir litt rart å tulle rundt hjemme. Dere tre andre med barn,har dere klart til advents kalenderen?? Kom plutselig på at jeg må fikse 72 pakker til den 1 desember.Har broderte kalendere til de tre eldste.Så her må ting gjøres i løpet av ukene som kommer.Svigers kommer på besøk på torsdag. Blir til mandag. Har planer om å kjøpe kalkun og lage tidlig Tanksgiving feiring.Pleier å ha det sammen med foreldra til gubben.En tradisjon de har tatt med fra USA. Koselig at du ble dulla med da Hebbie :0) Godt at du synst det er ok at de tar på magen din :0) Nei,nå er det natta....
Møøø Skrevet 12. november 2006 #178 Skrevet 12. november 2006 Først i dag. Alle koser med pappaene kanskje? På farsdagen ) Min har gått og lagt seg igjen han... Han henta svigers i natt, de var på fest. Han blir jo helt utslitt av å måtte opp på natta stakkar... Han mente at jeg skulle hente de som likevel ar oppe på natta... Særlig at jeg gadd det, er oppe nok om natta som det er... Bra du hadde det fint på fest da, Hebbie ;o) Trur mannfolk ikke er egnet til mat-innkjøp jeg... De sjeldne gangene mannen min er med når vi handler så ender vi opp med mye mer enn ellers... De handler nok med magen ja... ) Åssen gikk det med Marius i natt da, idefix? Slitsomt med for lite søvn da... Håper det ordner seg snart da. Kanskje han reagerer litt på antibiotikaen din og? Har kjøpt inn til kalender ja, første året jeg kjøper inn. Mamma sydde kalender til snuppa i fjor, da kom den ferdig med pakker ;o) Var på notabene forrige uke og der var det salg... ble visst noen bøker ja... Ellers har jeg også kjøpt hårstrikker, kjede, armbånd, spenner, votter. Og så har vi kjøpt mummihuset til henne til jul, så jeg tenkte kanskje å pakke inn noen av de figurene til kalenderen og så får hun huset under juletreet på julaften ;o) Må ikke slite deg ut selv om svigers kommer da... Huske på at det ikke er lenge siden du fødte og kroppen må komme seg først. Viktigere det enn å styre og ordne for svigers... Ha en fin søndag da jenter!!
Gjest Skrevet 12. november 2006 #179 Skrevet 12. november 2006 I natt gav vi han sukkervann før vi la oss pluss la varmeflaske i korga.Så da sov han i 2 timer for seg selv.Kom opp i senga vår og sov godt resten av natta.Tror jeg amma en gang,he he ammetåka har lagt seg gitt :0)) Skal ikke styre og stelle til svigers kommer,det får gubben gjøre.Huset var vasket fra topp til tå da jeg kom hjem på onsdag så det er egentlig bare å moppe gulva og rydde litt.Så er huset klart :0) Blir ikke så mye feiring her idag nei,har ikke gidda og lage kake engang.Skal på middag hos mamma. Titsi så kjedelig da,at det var tomt igjen!! Typisk Ikea når en reiser ens ærend for noe så er det tomt ! Eldstemann var sur i sted og raste ned i kjelleren,jeg stod i veien så han dytta til meg,rett i såret. Holdt på å falle sammen..Men han fikk det visst med seg for han kom gråt kvalt og ba om unskyldning 5 minutter etter på. Det er gutten sin det.Glad han kom å ba om unskyldning for var passe sur ja,fikk så vondt. Men nå er det glemt. Det er ikke mye jeg er på bim lengre,klikker rett inn på 3 trimester og leser og skriver på tråden vår. Ikke like interessant alt det andre nei. Ha en fin søndag videre jenter,skal slenge beina på sofaen og ta livet helt med ro :0)
Gjest Skrevet 12. november 2006 #180 Skrevet 12. november 2006 Huf ,ble helt satt ut her av hun som har mista sin vesle Daniel.Livet er j...urettferdig til tider ! Ser at historien til Hanne skal gå på tv pastoren i kveld,men jeg skal ikke se det.Kommer til å gråte i månedsvis etter på. Er så sart nå.Har ikke hatt skikkelige barsel tårer denne gangen,Hebbie bare vær obs på at du kan få gråte anfall etter fødselen.Helt normalt,men slitsomt. Nå sitter vi og koser oss med jule filmer :0) Pleier å ta de bort,slik at ungene ikke ser de hele året.Så da er det kjempe stas når jeg finner de fram i november.Må jo bruke de litt når vi har kjøpt de.Så da ruller de på sjermen fra midten av nov til slutten av desember... Oj en liten er som knirker...Høres ut som en katt..
Møøø Skrevet 12. november 2006 #182 Skrevet 12. november 2006 Hmmm... hvor er dere hen i dag da, jenter? Sku da tro dere som fortsatt har barn i magen skulle ha tid til å være inne her, men... Bare meg og Idefix her i dag... Flink gutt som ba om unnskyldning da, skjønte nok at mamma fikk vondt da... Enig med deg, Idefix, ikke så mye spennende her på 3. trim lenger... Er litt på dib, men ikke det samme der... ble litt bedre etterat *tråden*-gjengen kom, men gleder meg til dere kommer etter... Blir nok liv der da ;o) Laga ikke kake jeg heller, han driver og slanker seg, og ikke er vi noen kakespisere ellers heller... Har bare sløva med jentene mine i dag ) Var strålende vær i dag og, men tok ikke sjansen på å ta med største ut, hun har hangla hele uka, så det var tryggest å ta en ekstra dag inne så hun blir frisk )
Candy girrrl Skrevet 12. november 2006 #183 Skrevet 12. november 2006 hehe.. ser det er de nybakte som er mest aktive i dag. Jeg kommer sterkt tilbake i morgen, rekker ikke lese alt en gang nå.. Men, er ikke på føden.. Faktisk hadde jeg mer fødesølelse for noen dager siden enn nå.. hmf! Får klamre meg til stille før stormen ) Litt lurerier er det da, histen og pisten. Snakkes da jenter! Ha fortsatt en fin kveld!
Chiquita Bananas Skrevet 12. november 2006 Forfatter #184 Skrevet 12. november 2006 Nå er jeg utslitt !! Sambo har vært så rar i dag - vært hele gira og rydde og støvsugd og vært så flink og aktiv ) Middagen var kjempevellykka - enda den var en del forsinket. Fikk så mye låsninger og satt fast ved middagsbordet ;op Måtte lirke meg opp etter en laaang tid.... Imorgen skal jeg og svigermor ut og handle - har aldri gjort noe med henne alene før. Gleder meg - blir kjempekos.... Håper dere har hatt en fin dag - det har jeg )
Gjest Skrevet 12. november 2006 #185 Skrevet 12. november 2006 Så det er liv i dere andre her også??? Nå er det snart legge tid her,lillegutt har våknet og har fått på seg pysjen.Amme tid igjen.Nå har det gått 10 dager og tårene spruter når jeg skal amme ,det gjør så vondt :0( Nå må jeg visst gå,kommer igjen i morgen.Ha en god natt jenter. Titsi lykke til.Kanskje du reiser i natt?
Candy girrrl Skrevet 13. november 2006 #186 Skrevet 13. november 2006 Morna! Hadde ikke trodd jeg skulle være førstemann i dag! Bare bra at dere med baby ikke interesserer dere så mye for alt det andre her lenger, for da har dere desto mer tid til å skrive på tråden hi hi.. Tenk, Marius er allerede 11 dager gammel.. utrolig! Var det ei på Bim som mistet, du nevnte noe om lille Daniel Idefix? Uansett, tror jeg skal styre unna den historien nå ja. Husker når jeg kom hjem fra klinikken med minsten.. satt der nybakt og så på nyhetsrepotasjer fra tsunamien. Grøss og gru. Og enda verre.. broren min med familie og små barn hadde bodd phi-phi og noen av de andre ødelagte hotellene bare 10 dager før. Hvor er det blitt av vinterbarn da? Ikke spøk å kjøpe så mye på Ikea, har jo ikke tid til å bimme på evigheter.. Har barnefri i dag. Så skal snart gjøre meg klar til en siste *må-hå* og *ting jeg sikkert ikke trenger heller* shopping )
vinterbarn ;O) Skrevet 13. november 2006 #187 Skrevet 13. november 2006 Hei jenter... unnskyld for at jeg svikter om dagen. Er bare at jeg har startet på en ny runde med forkjølelse med hosting,feber og ikke veldig i form. Rakk vel å være bra omtrent 1 dag ;O( Så da har jeg brukt opp de få kreftene jeg har til overs på møbel-skruing... Nå er vi ferdig.. takk og lov. Jeg vil ikke se en flatpakka ting på flere åååååååååår nå!!! Da spyr jeg... Men jeg har jo vært fryktelig dum da, for jeg har slitt meg helt fullstendig ut... igår trodde jeg ikke jeg skulle klare å stå opp av senga.. orket ikke bevege en finger.. Men kom meg på beina og startet på`n igjen... Klarer ikke å la være!!! Så går det selvfølgelig utover jentene da, tolmodigheten er jo på bånn når jeg er utslitt, så de får jo bare en sur mor som klager og kjefter, gud jeg føler meg virkelig som en dårlig mor etter denne helga her.. Stakkars englene mine ;O( *snufs* Men nå er vi ferdige, så nå skal jeg surfe inn slutten på sofaen! Nå skal jeg legge meg igjen... ungene er levert.. hjemme alene og sengen lunka. Har nesten ikke sovet inatt.. Er redd disse 8 siste ukene skal bli j...tunge jeg.. hvis dette blir hverdagen min framover nå!!!!!!!!!!!!!! Snakkes senere idag ;O) (unnskyld klagingen, har ingen å klage til så da går det hele utover dere... er nok litt mere opplagt etter litt søvn håper jeg, hvis ikke så skal jeg holde meg borte, så jeg ikke forsurer denne koselige tråden her)
Candy girrrl Skrevet 13. november 2006 #188 Skrevet 13. november 2006 God bedring Vinterbarn!! Håper du får sovet litt. Har nå spist 2 skiver med nugatti, litt dessert + en halv center. Den frukosten skal nok duge en stund på shoppingrunden ) Snakkes!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #189 Skrevet 13. november 2006 Stakkars deg vinterbarn.God bedring!!! Kos med shopping Titsi det var jeg på dagen før jeg ble innlagt :0) Henta vogna vi ike har fått tatt i brukl ennå.Det har vært det dritt været snødd og sludda i vinkel pluss blåst. Ikke noe å ta en liten baby ut i. Historien ligger her på 3 trimester.Daniel ble bare 2 dager gammel... Aner ikke hva som har skjedd,sendte iallefall kondolanse,så trist. Når du snakker om Tsunamien,ingenting har vel gått så mye inn på meg som den altså.Fy f...som jeg gråt den jula. Måtte til slutt slå av hele tven. Gubben kjente en dame som mistet sønnen sin.Kjempe trist. Glemmer ikke histoien til han fotball teneren som mistet kona og dattra :0( Huff mange tiste sjebner der ja.. Nei nå må jeg ikke tenke mer på DET! Sliter med magevondt i dag,fikk nok en bra smell i går.Har ike smertestillende igjen heller så det kan bli en interessant dag.Ringte legen min,men han var bort reist :0( Må vel bestille meg en 6 uklers kontroll etterhvert,skal på sykehuset siden jeg har tatt ks. Ellers så har jeg da puppa nesten i hele natt.Det eneste positive er at vekta går nedover :0) Men blir litt sliten da. Marius hikker noe inderlig,han kan hikke kjempe lenge når han starter.Hikka masse inne i magen min også. Nei,må vel gå å plukke han opp nå begynner han å bli utolmodig
Møøø Skrevet 13. november 2006 #190 Skrevet 13. november 2006 Ja det var jo en næringsrik og sunn start på dagen titsi... ;o) Omtrent som min... 2 skiver med hapå her... Men man trenger jo litt ekstra energi til en shoppingrunde som høygravid... Blir shoppingrunde på meg i mårra, skal på 6 ukersktr hos legen min, for å se at alt er i orden der nede....;o) Forresten; har noen av dere brukt spiral? Usikker på om jeg skal velge kobber eller hormonspiral. Noen som har noen erfaringer å dele med meg? Huff, vinterbarn, høres ikke bra ut... håper du blir bedre etter et par timers søvn da... Ikke bare bare å kjøpe halve ikea.... Snør her i dag... Kaldt er det og... så vi holder oss nok inne i dag... Tenkte kanskje jeg skult vaske rundt på vaskerommet etterpå, får se om jeg finner noe arbeidslyst her et sted..... Kanskje det ligger noe gjemt nederst i en skuff? Tar gjerne imot om noen har litt til overs?
Chiquita Bananas Skrevet 13. november 2006 Forfatter #191 Skrevet 13. november 2006 God morgen jenter !! Har ikke nettopp stått opp faktisk ) Nå skal dere høre...fikk jo selvfølgelig ikke sovnet før i 3 tiden i natt og våknet i 8 tiden for å tisse og vekke sambo en time - veldig forsiktig. Så sendte han meg melding om at dieselen kosta 9 kr literen rett her borte så da sto jeg opp rett før 10 for å fylle bensin - full tank ikke 500 kr engang ) veldig fornøyd ja....Dro innom bensinstasjonen borte hos meg og vaska bilen - den var gravskitten. Var litt usikker siden det har flassa litt i dag (mindre enn 1 cm snø - mitt nye uttrykk for et tyyyynt lag snø hvor det er hvitt, men forsatt kan se gjennom). Men det var ikke vits å fylle på mer skitt så det gikk jo greit - håper han duden ikke sto og kikka hele tiden på skjermen ;op Sto og holdt i feil spyler da jeg skulle skylle av skummet - tok en stund før jeg skjønte det !! Flaut ! Etterpå sto jeg ute i snøfallet og vasket over felgene slik at dem ble skikkelig rene - ble ikke det etter vasken. Så jeg viste hele den stoooore rumpesprekken min til Sande ;op Fy søren for noen kynnere jeg fikk etter jeg endelig fikk reist meg skikkelig. Og før jeg kunne kjøre ut bilen så måtte jeg flytte leieboeren sin som sto bak min. Herregud som jeg stressa - fant ikke lyset på alarmen for å se at den var skrudd av. Lurte på om jeg turde å åpne døra - var redd for den sirenen. Men det gikk greit. Så da jeg satte meg inn så blinka blinklysene og alarmlyset hele tiden og jeg klikka helt vilt på alarmbrikken. Motoren starta ikke. Men omsider så fikk jeg starta den - måtte bare ta en rå-sjanse. Fikk vite etterpå at han hadde kutta ledningen på alarmen så hvis den var koplet til sååå hadde jeg hørt en skikkelig flyalarm. Men det var så mye tull med den så han gadd ikke ha den lyden på. Fy søren jeg var nervøs - venta hele tiden på at alarmen gikk av eller at bilen eksploderte da jeg skrudde om tenningen. Kunne lett å ha føda nå ja !! Håper du føler deg bedre Vinterbarn !! Stakkars deg ( Vil du at jeg skal lage kakao og boller også koser vi oss foran peisen ? Tida går fort Idefix !! 11 dager gammel !! Håper tida går fort til fødselen (har bange anelser om jeg ligger og skriker på føden : Jeg er IKKE klar enda !! Håper ihvertfall at tida nesten stopper opp etter babyen har kommet så jeg får lengst mulig tid hjemme med ham ;o) Det hadde vært kos det... Hmmm....skal jeg legge meg til å sove siden jeg ikke sov TIL 12 eller skal jeg gå og spise ?? Er litt trøtt og om noen timer så kommer svigermor og da skal vi på Smart Club. Hun ble så glad da jeg nevnte det til henne. Hun tør jo ikke å spørre, men hun sa til sambo sist han var der alene at hun kunne tenkt seg der, men har aldri bil. Og da sa han at jeg kunne jo ta henne med. Forresten jenter - i helga så er det så mange som har spurt meg om det går greit å kjøre bil nå...siden jeg er så langt på vei. Tydeligvis så er ikke lege eller JM særlig strenge på det siden dem ikke har sagt noe. Eneste plagsomme er at jeg føler at alt blir trykka opp under puppene eller haka og at han sparker når jeg kjører. Men det er vel ikke noe risiko siden jeg ellers er frisk ? Tenkte på deg Idefix - det var jo farlig siden du ble dårlig og kunne svime av. Men det er jo ikke aktuelt for meg. Er ikke noe krise, fordi hun kan jo kjøre om jeg blir dårlig. Men det frister henne ikke - hun er ikke vant med automat eller stor bil. Ingen av de andre BIM jentene bryr seg - alle kjører enda dem er på overtid eller har rier.....
Gjest Skrevet 13. november 2006 #192 Skrevet 13. november 2006 Bare å kjøre bil Hebbie :0) Kos deg mens du kan !! Nå er gubben og Marius på helsestasjonen for å veie han.jeg orka ikke være med.Har så vondt i magen og ikke mer smertestillende,så her er det ta dagen helt rolig dag....! Mamma Mø,jeg har hatt hormon spiral 2 ganger,første gangen blødde jeg i 6 mnd hver eneste dag så til slutt tok jeg den ut. Så prøvde jeg den engang til,det gikk greit i 1 år.Da begynte jeg å bli kvalm,svimmel og hadde sterk migrene.I tillegg følte jeg meg gravid.Fikk en styrt blødning og måtte på sykehuset.Da viste det seg at den hadde glidd ned så jeg sikkert hadde blitt gravid,men det ble en spontanabrort(tidlig). De sjekka livmora mi og jeg fikk beskjed om at livmoren min er for stor til spiral. Har ett par andre venninner som har fått styrtblødning også.Men mange andre venninner er kjempe fornøyd med hormonspiralen.Litt dyr da :0( Kobber spiral kan ikke jeg bruke for en får økt mens og jeg blør meg halvt i hel fra før :0( P plaster har jeg også prøvd,det gikk bra i 6 mnd så tålte jeg ikke det heller. Konklusjon.Tåler ikke hormon preparat. Nei,nå skal jeg slenge beina på sofaen og nyte stillheten her :0) Burde rydda,men det er ennå vondt å bøye seg ned.Strammer bra i arret da :0( Ikke tvil i at en kommer seg raskere etter en vanlig fødsel.Men angrer ikke da. Kos deg på shoppig tur Hebbie. Vi fikk fiksa caravella idag,det var dødt batteri.1300 kr kosta ett nytt.Men nå virker iallefall bilen!
Chiquita Bananas Skrevet 13. november 2006 Forfatter #193 Skrevet 13. november 2006 Bra at det ikke var større utgift på bilen - fy søren det kan bli dyrt ! Theaokt skulle ha EU godkjenning og endte opp med 28.000 kr - jeg måtte ut med 7500 kr, men fikk 1700 kr av svigerfar fordi han mente at den ene feilen var hans. Og jeg skulle bare fikse på bremseklosser og hjullager....DYRT ass..... Nå har jeg bestilt Italia tur til meg, sambo og broren min....fant ut etterpå at jeg hadde glemt å trykke bort reiseforsikring på sambo - fikk ikke kommet gjennom på tlf hos flyselskapet og dem har ikke mail adresse. Sambo har en veldig god reiseforsikring gjennom jobben som dekker alle som bor i huset hans. Men nå betaler ikke vi noe da - mora mi betaler reise og opphold, men det er liksom unødvendige penger. Jeg skal være der i 2 uker hehehe....og de andre 1 uke. Mora mi skal være der en måned derfor blir jeg en uke lengre.... Håper bare legen ikke slår seg vrang og sier at jeg ikke kan reise hvis Junior skulle vise seg å være syk eller meg. Junior er 2 måneder da så jeg håper han ikke er for liten...Satser på at det er ok - kan ikke vente til han kommer ut med å bestille reisen. Gleder meg !!! Også blir det 4 uker til USA i mai.....
vinterbarn ;O) Skrevet 13. november 2006 #194 Skrevet 13. november 2006 Som dere skravler jenter... jeg er borte i 3t og så er innlegga på over 190.. tok ikke idefix 180 i går??? Artig at vi holder den igang da... var en tid hvor vi sleit litt..(hebbie husker du??) hehe... Hebbie, så koselig om du vil ta deg en tur til meg da... ta med boller, jeg har fyrt i peisen.. jeg bor 15 min unna smart club.. så venter jeg ;O) Så deilig med ferie da.. veit ikke hva vi gjør til sommeren ennå jeg. Vi pleier å planlegge den i januar. Men spørs om det blir noen syden tur, for jeg jobber vanligvis 80%, og har lyst til å være hjemme i 1år, men da får jeg jo bare 60% lønn..siden jeg ikke jobber 100%. Det er jo noen tusen i mnd. + jeg må søke barneh på hovedopptak nå, får vi plass i august.. må vi betale fram til hun startet i desember/januar.. og det er jo noen kroner det også. Får garantert ikke plass midt i året.. kjiipe greier.. veit liksom ikke om jeg ønsker dagmamma heller.. men må jo kanskje det om vi ikke får plass. Veldig dårlig med småbarns plasser her... Mye man skal bekymre seg over ;O( Idefix herregud har marius blitt så stor alt??? Ja, dagene flyr (for andre..) Skikkelig dritt vær idag.. var meldt snø, men er ikke mye hvitfarge på det som faller ned fra himmelen, pisker på vinduene.. brrrr.... Titsi; lykke til på handlen.. eller du er vel pent i gang med den nå tenker jeg... deilig å komme seg ut uten barn...får gjort så mye mere da... snodig ;O) hehe.. Tenk så spennende a.. du kan liksom få når som helst nå, er så misunnelig jeg altså!!! Jeg vil å ha baby snart (veit jeg har sagt det før) Maser og maser om det jeg, flinke lille hebbie sier ikke et ord ho... redd for fødslen kanskje?? hehehe En venninne fortalt i går at hun var gravid.. så jeg føder ihverfall før henne... hihi...
Candy girrrl Skrevet 13. november 2006 #195 Skrevet 13. november 2006 Hei jenter! Da er jeg hjemme. Skal gå å legge meg litt, så kommer tilbake om en stund. Funnet ut at det er ganske økonomisk å shoppe som høygravid. Man greier liksom ikke bære så mye.. Og nye klær til en selv, hva er liksom vitsen med det?? Kjøpt litt gaver og stæsj da. Men blir gal av lektøysbutikker. 3-4 siste gangene har jeg gått inn, klar til å kjøpe masse men finner INGENTING!! Orker bare ikke leker som spres på på 100 steder på 1 min, som JEG må rydde opp. Alternativet er en rad av talentløse plastdingser som lager lyd hvis du trykker på. Men hvor morsomt er det i lengden da? Skal bli leketøysprodusent når jeg blir voksen tror jeg.. ) Men nå skal jeg Zzzzzove ) Kan jo hende jeg skal føde i natt *knis*
Candy girrrl Skrevet 13. november 2006 #196 Skrevet 13. november 2006 Glemte å si at jeg skal ha pinnekjøtt til middag i dag.. Noen som har lyst å komme??
vinterbarn ;O) Skrevet 13. november 2006 #197 Skrevet 13. november 2006 Åh.. ja, kommer jeg... bare spise boller med hebbie først... bor du like ved smart club også??????????? ;O) Det der har jeg tenkt også titsi, jeg skal jo handle alle julegavene høygravid.. tror seriøst det blir lite oppfinnsomt i år.... sengetøy til alle eller noe i den duren. Bekkenet er ikke glad i kjøpesentre, heller ikke i tunge poser... hadde en drøm om å handle på nett, men det syns jeg er vanskelig faktisk.. er ikke så god på netthandling jeg... veit ikke hvor jeg skal finne ting!! Men blir nok jul i år også skal vi se ;O)
Chiquita Bananas Skrevet 13. november 2006 Forfatter #198 Skrevet 13. november 2006 Hæ !!! Bor ikke du i Moss ?? eller mente du Smart Club som er borte hos deg i Moss ?? ;op hahahaha....jeg holder meg til Slependen jeg ;o) Dette er innlegg nr. 197 og jeg skal IKKE ta innlegg nr. 200 - med mindre noen ber meg skrive mer og da kan det være... Titsi !! JEG vil gjeeeerrrrrne komme på middag hos deg - jeg gleder meg så utrolig masse til vi skal ha pinnekjøtt i jula. Jeg skal ikke falle for fristelsen å lage før jul, men så tenkte jeg at jeg kunne jo prøvd meg litt frem og da må jeg jo lage et par middager ;o) Nå kjenner jeg meg trøtt og svigermor kommer om tre kvarter og jeg har ikke stelt meg...søren og altså... Jeg får stelle meg kjapt og legge meg nedpå litt. Kunne det ikke kommet i 12 tiden så jeg fikk sovet en time.... Damn me !!!!
vinterbarn ;O) Skrevet 13. november 2006 #199 Skrevet 13. november 2006 Finnes det flere smart club`er??? Visste ikke det jeg ;P hihi... Trodde du var langt av gårde med svigermor jeg nå hebbie, ho burde jo vite at en gravid dame fungerer best med engang hun står opp.. ikke utpå ettermiddagen... må være hennes første barnebarn tror jeg ;O) hehe... Har ikke klart å vokne ordenlig ennå jeg.. sitter å lurer på å bestille billetter til disney on ice..i spektrum.. er prinsesse tid der i år. Gull for mine 2!! Bare at den siste forestillingen går 21 januar... jeg bør jo ha fødet til det???!! Men tør jeg da sjansen......... hm....?!
vinterbarn ;O) Skrevet 13. november 2006 #200 Skrevet 13. november 2006 Siden jeg sitter her alene idag.. og ikke har fått vært så aktiv i helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå