Møøø Skrevet 8. november 2006 #101 Skrevet 8. november 2006 HA HA HA, den anonyme 100-innleggskapreren slår til igjen når du minst venter det!!
Møøø Skrevet 8. november 2006 #102 Skrevet 8. november 2006 NEI... glemte å trykke på anonymknappen........ ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #103 Skrevet 8. november 2006 Uff Mamma mø - hva er det du driver med her alene og tuller med ?? Enten så trykker du på den knappen når du ikke vil eller bommer på den når du skal ;o) Så stille det ble etter innlegg 100 - da er det liksom gjort og alle slapper av ;op Er så trøtt etter en dårlig natt og ribbeina verker og føles ut som jeg har dem under haka.....
vinterbarn ;O) Skrevet 8. november 2006 #104 Skrevet 8. november 2006 Er jo ikke noe å stresse med å være her nå.. når det er så lenge til et nytt høydepunkt ;O) Idag har jeg sovet i 2,5 time...sinnsykt digg.. glad jeg har store barn så jeg kan legge meg om dagen om jeg ønsker!! Får nyte det mens jeg kan... når er det vel snart slutt på slumringen i helgene også, spørs om en 5/6 mnd gammel unge syns det er super stas med pysjbabeluba på morgnen tenker jeg ;O) Hebbie: tenkte på det ang bim treff du sa, er bim treff her.. var et idag veit jeg.. men jeg syns det er litt skummelt jeg.. møte masse mennesker jeg ikke kjenner, og ennå værre om jeg faktisk kjenner de... skikkelig pysette.. er liksom ikke meg sånn her nett ting... Kunne aldri drivi med nettdating ihverfall... hehe.. ;O)
Møøø Skrevet 8. november 2006 #105 Skrevet 8. november 2006 Veldig stille her i dag ja... Dere venter vel bare på at Idefix skal stikke innom en tur kanskje? Vinterbarn er opptatt med strikking og Titsi da, på føden kanskje?? Hebbie er vel i full gang med å montere stellebord? Hvis hun ikke sover da?
vinterbarn ;O) Skrevet 8. november 2006 #106 Skrevet 8. november 2006 Har faktisk ikke fått strikket noe idag jeg.. så det var den hvile dagen ;O) Var på plantasjen for å kjøpe blomster idag, fant en fin i potte til bare 149,- syns det var en bra pris så tok den... tok med et par blomster til også. Så skulle jeg betale, hun løftet ut blomsten av potta... d var det potta som kostet 149,- blomsten kom i tillegg... så det ble en dyr tur dit.. over 500,- ikke helt det jeg planla gett.. Turte jo selvfølgelig ikke å si noe, dro kortet og gikk pent ut jeg... typisk meg ;P Var som den gangen min egen frisør var syk. jeg måtte til frisør for jeg skulle i bryllup. Jeg stakk innom en som hadde drop inn.. stripa håret i mørke striper og klippet 1 cm.. da jeg skulle betale sa hun 1200,- jeg ble så sjokka... sa "ok", dro kortet og gikk... Følte meg skikkelig lurt.. pleier å betale 800 for det jeg! Har ikke gått tilbake dit for å si det sånn ;O)
Candy girrrl Skrevet 8. november 2006 #107 Skrevet 8. november 2006 Heisann jenter.. Nå ljomer Blomsterbarna ut i stua her ) Gubben er på foretningsmøte som det heter så fint. Og jeg kan synke ned i sofaen. Kjedelig å bli lurt, da Vinterbarn, eller å være dumsnill heter det vel. Kjenner godt til syndromet. Min mann bare rister på hodet av meg. Han er stikk motsatt for å si det sånn. Mamma Mø, de bor i Rikard Nordsraaksgate. Nesten helt nede med Mjøsa, til høyre fra CC sett fra Skipladner. Tar 5-10 min å gå bort til sentrum. Håper det går bra med Idefix. Var litt gåen ja. Hadde mistanke om spinalhodepine, så trodde ikke det ble så mye bimming i dag.
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #108 Skrevet 8. november 2006 jeg er dessverre slik selv Vinterbarn - tør ikke gi beskjed og sitter igjen med skjegget i postkassen. Jippi - har fått opp sprinkelsenga, gubben gjorde det mens jeg lagde mat. Sto og lo av ham fordi jeg hørte bare at han tusla frem og tilbake og gikk ut og inn en dør - kunne ikke fatte hva han drev med. Men han gjør alltid noe merkelig når jeg ikke passer på. Så jeg fikk en gledelig overraskelse da jeg tilfeldigvis gikk forbi barnerommet og så en - barneseng med madrass i !!!! Trodde ikke han gadd allikevel i dag enda jeg nevnte det - skulle liksom hjelpe til da. Er sikkert mye som skjer hjemme for idefix - så det er forståelig at hun tar det med ro med bimming og kommer seg hjemme først.
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #109 Skrevet 8. november 2006 Idefix !! leste innlegget ditt på skravlesiden...så bra at Marius ikke har blitt smitta - skummelt det der !! Glemte jo helt ut at jeg faktisk fikk melding av deg i dag - var med ei venninne og tenkte jeg skulle svare deg litt senere. Men meldingen gikk helt i glemmeboka - sorry. Ganske dumt siden du skrev om alvorlige ting... Men nå håper jeg virkelig at ting ordner seg for deg og alt blir bra så du kan kose deg masse med familien.... Håper du legger inn flere bilder av Marius på BIM så vi får se ) Velkommen hjem Idefix !!!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #110 Skrevet 8. november 2006 Halloen.Da er jeg tilbake. Har prøvd å oppdatere meg litt..Herregud som dere har skravla :0) Kommer nok ikke til å legge ut bilder,får se hva vi gjør :0)) Uansett godt å være hjemme igjen og synd at dere alle tre sliter med kranglete bekken.Ikke noe greit.Men snart er det deres tur:0) Kommer tilbake sterkere etterhvert.SAkkurat nå har jeg lest gamle tråden..Må vel lese litt mer i morgen..eller en annen dag.Har sover i 4 timer nå.Har vært totalt utslitt,mangel på søvn. Snakkes jenter.Godt å være tilbake og heisann mamma mø :0)
Chiquita Bananas Skrevet 8. november 2006 Forfatter #111 Skrevet 8. november 2006 og jeg har faktisk ikke vært så skravlete som jeg pleier - så det er Titsi og Vinterbarn som har tatt helt av og så kom Mamma mø og speeda opp tråden enda mer.......du og du.... Sov godt vennen så snakkes vi imorgen - godt å ha deg tilbake )
Gjest Skrevet 8. november 2006 #112 Skrevet 8. november 2006 Da har jeg vært flink.Opdatert meg.Lest hele tråden..Husmor tråden og skrangle gjengen.De er jeg med ennå..Har vondt i rygg og bekken ennå.. Koser masse med lille Marius.Har sagt til at han bare får spise seg akkurat mett for han skal være liten leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.Siste babyen her ;0)) Nei,må vel gå å kose med han igjen.Må bytte på vugga.Libero bleiene lekker.De gjorde da ikke det på sykehuset..Typisk gutter.... Ha ei god natt jenter.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #113 Skrevet 8. november 2006 ops.masse skrive feil...sorry,er litt trøtt.
Møøø Skrevet 8. november 2006 #114 Skrevet 8. november 2006 Velkommen tilbake da, Idefix! Hyggelig å se deg inne på bim igjen. Håper det går bedre med dere, har hørt du ikke fikk noen perfekt start på livet med Marius... (nydelig navn dere har valgt forresten ;o) ) Og jeg som har sneket meg inn på tråden deres mens du var borte da... Ja, du må kose masse med han nå, mens du kan! Koser masse med snuppa mi jeg å, hun er alt blitt 5,5 uke. Tida flyr... Håper ikke dette er siste babyen min da, gubben skulle helst bare ha 1 og nå har vi 2... Men jeg håper det kan bli nr 3 om noen år. Må legge til at han faktisk har nevnt det sjøl og, men det er fordi han hadde grua seg til våke-netter og skrikekvelder med en liten baby i huset, men så har vi fått en sååå snill baby ) Vi snakkes i mårra da, jenter! Håper dere får en god natts søvn alle skrangledamer og at vi, Idefix, slipper å amme hele natta )
vinterbarn ;O) Skrevet 9. november 2006 #115 Skrevet 9. november 2006 Hei jenter.. første idag jo.. hva skjer a hebbei??? ;O) Så koselig å ha det tilbake idefix, og så bra at alt går så mye bedre.. håper dere har hatt en fin første natt hjemme!! Gutten har nok våkna med store melkebarter tenker jeg ;O) Så du har lest igjennom alle innleggene...det tok litt tid regner jeg med, helt imponert jeg.. for det var ikke mye seriøst som stod der tenker jeg, men jeg er rimelig nysgjerrig så hadde nok gjort det samme selv ;O) Idag er en ny knall dag her.... savner virkelig en vogn å trille tur med (har jo for såvitt det da men, ser kanskje litt teit ut, gravid med tom vogn på tur..) eller et friskt bekken så jeg kunne tatt med hunden ut en laaaaaaaang tur. Gud den bikkja skal få mye turer når jeg blir bra!! Hadde ikke trodd jeg skulle savne tur gåing så fælt!! Skal på lunch til en venninne idag, har dere andre noen planer da???
Candy girrrl Skrevet 9. november 2006 #116 Skrevet 9. november 2006 God morgen! Koselig å se deg på tråden igjen Idefix! Nå har vi to med baby, tre gravide og to bikkjeeierer ;o) Hvis det kan telle.. Krever jo sitt de og ;o) En ting er nå sikkert Idefix.. at nå kan det bare gå en vei. Til det bedre. Og bare det er nok oppløftende, etter alt slitet. Mamma Mø; ja to barn er altfor lite!! Her er du på tråd med tre og firebarns mødre (snart, vel å merke:) Så det er bare å overtale gubben når tiden er inne ) Hvordan gikk det med fargevalg på vogn da Vinterbarn? Ble det beige eller sort? Kanskje du kan prøveligge den, så kan hunden dra den i bånd. Da får hunden luftet seg og bekkenet ditt hvilt seg. Verre med vogna.. Koselig med lunsj da. En venninne kommer kanskje bortom en tur i dag, så blir litt sosial jeg og. Mobilen min piper jevnt nå fra nysjerrgige. Stakkar de som går 2 uker over )
Møøø Skrevet 9. november 2006 #117 Skrevet 9. november 2006 God morgen! (eller morgen er det vel ikke nå lenger... ) Ikke mye sosial i dag jeg... Storesøster er hjemme i dag og, hadde feber i går og da er det ikke noe særlig å sende henne i barnehagen i dag syns jeg... (hun går egentlig tirs og tors) Men jeg angrer litt... hun trasser veldig i dag... Litt slitsomt ja... Skal på virre vapp-møte til ei venninne i kveld da, så da får jeg da sosialisert meg litt ) Dyre klær da, så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe... he, he, syns jeg ser bikkja trekke rundt på gravide vinterbarn i vogna... ;op Fødte 16 og 12 dager før termin jeg, så jeg rakk aldri å få nysgjerrige meldinger )
Candy girrrl Skrevet 9. november 2006 #118 Skrevet 9. november 2006 Mamma Mø. Du sa du fødte sistemann i vann. Hvordan var det, ifh til ikke føde i vann?? Klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal ta vannfødsel eller epuderal... Må velge før fødsel her nemlig, 2 avdelinger ( De to andre kom uten smertestillende. Gikk fint, men vondt nok.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #119 Skrevet 9. november 2006 Ekklinger ler så jeg får vondt i såret her:0) Da er første natta hjemme og det er ikke mye søvn jeg har hatt i natt.Klokkka 02 måtte jeg pent koke sukkervann. Amma minst hver 2 time,våkna hver time pga.at han låg i senga vår.Våkna av noen lyder,da hadde han havna på magen...da sov jeg dårlig etterpå. Sitter med han i armene nå,det er ike lett å skrive samtidig.... Mamma mø.To barn er alt for lite.m Men nå gir vi oss iallefall,gubben har planer om å kutte strengene snart.Kjenner at det er vemodig og aldri skulle ha baby igjen,men EN må jo være den siste.. Eldstemann har bestilt to jenter til da...men igår sa han.marius blir aldri storebror han.Så han har visst forstått at mamma ike orker en runde til. Jeg har for lite melk og lurer på vor lene jeg skal ha is i magen før jeg kjøper mme...Fælt å høre magen hans romle.Men han sliter med luft da. Her er dritt vær deluxe,det regner og regner og det har det gjort siden jeg ble innlagt.Blir ikke mye tur gåing her nei. nei ,kommer tilbake etterhvert.Ble vanskelig å skrive med baby i armene.
Møøø Skrevet 9. november 2006 #120 Skrevet 9. november 2006 he, he kjenner til det, Idefix, ikke lett å skrive med en hånd nei... Har selv 3 søstre, så jeg vet hvor fint det er å ha mange søsken ) Så jeg skal nok få gjennom nr 3 om noen år. 3-4-5 år tenker jeg. Da har vi jo 2 storesøstre som kan passe den lille ) Sånn som deg, vinterbarn ) Og sikker deg og, idefix, men vet ikke alderen på dine 3 andre barn? Kan få litt melk av meg, idefix, mer enn nok her vertfall. Hun tar aldri mer enn ett bryst til hvert måltid ) Og har jo lagt på seg nesten 1400g på 6 uker... Titsi: Kan virkelig anbefale vannfødsel. Syns det var lettere å slappe av i vannet. Var deilig og vugge frem og tilbake i vannet under riene. Det gikk veldig fort nå da, i forhold til sist. Da tok det 3 timer fra 8 cm til hun var ute, presset i 40 min, dennegangen gikk det litt over 1 time fra 5 cm til hun var ute. JM undersøkte åpning kl 00, da var det 5 cm, kom opp i badekaret 00.20 og Ruth så dagens lys etter 2 press kl 01.15... så det gikk rimelig kjapt ja!! Hvis vi skal ha en til blir det nok ny vannfødsel på meg ;o) (Fødselshistroien min er forresten her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6557746)
Chiquita Bananas Skrevet 9. november 2006 Forfatter #121 Skrevet 9. november 2006 Jeg er den eneste som ikke har barn i ung alder fra før av - har bare en som er rundt 32 og en pelskledd ;op holder for meg det !!! I dag skal jeg på bassengtrening - er det eneste jeg skal gjøre. Men er det for kjedelig frem til da så stikker jeg kanskje en tur til Theaokt hvis hun er hjemme og ledig. Forsto det at hun er konstant busy - alltid noen der hjemme som roper på henne ;o) Jeg tror jeg vil ha 6 barn......
Møøø Skrevet 9. november 2006 #122 Skrevet 9. november 2006 apropo 6 barn... Min kjære hadde en drøm før vi gifta oss om at vi fikk 6-linger.... han ga bort 2 til mamma og 2 til svigermor, men enda hadde vi att 2... Det verste med det hele var at vi måtte bytte inn vår volvo V70 (som han hadde sikla på såå lenge og endelig fått kjøpt) mot en volkswagen transporter.... he he, han var glad det bare var en drøm da han våkna ja ) Tror ikke jeg ville hatt 6 på en gang jeg heller...
Gjest Skrevet 9. november 2006 #123 Skrevet 9. november 2006 Har egentlig glemt å presentere meg,er sunnmøring 30 år og har da 4 barn i alder.8 år ,6 år(gutter).Jente 3 år og lille Marius på 1 uke :0) Han har kolikk.Har ikke sovet idag i det hele tatt,vil bare ha pupp så til velden får gubben få tak i mme.Orker ikke gå og være redd for at liten er sulten hele tiden. Nok med bekymringer fordi om en er ferdig gravid ja :0( 6 barn var da i meste laget på en gang..He he vi har caravelle nå.Da gubben flytta hjem fra USA hadde han ford mustang,litt av en forskjell.Men den bilen solgte vi med 160 0000 i fortjeneste.Da hadde vi egenkapital på hus :0) Ellers så går jeg her å bærer og koser med lillemann,ikke lett å få fri til bimming nå nei.Så om jeg forsvinner i blandt så er det bare at jeg har hendene fulle med baby. Titsi,fødselen din kommer helt sikkert til å gå som en drøm,det er jo tredje gang :0) Pluss resultatet etter på er verdt alle vondtene.Men når du kommer inn på sykehuset si fra at du har litt fødselsangst.Da blir du ekstra godt tatt vare på. Her har det begynt å snø.pokker heller.noen som sa de hadde pent vær??? Her må det snart måking til.En jordmor sa til meg at det alltid snør den 9 november her og jaggu har hun rett :0) Nei nå knirker lillegutt igjen.Sa jeg at han skreik slkik på sykehuset at han er helt stemme løs?? Håper at han får tilbake stemma si.Han bare piper.Er helt hes.Ikke lett med 3 andre bråkmakere i hus og så bare ha pipstemme.
Chiquita Bananas Skrevet 9. november 2006 Forfatter #124 Skrevet 9. november 2006 Blir nok ikke 6 barn ....maks 3 - holder bra for meg det. Meeen vi får se etter førstemann ;o) Fy søren så kjedelig det er når det er sol ute, men kaldt (for meg ihvertfall - 10.5 grad), tven funker fortsatt ikke, ingenting spennende på nettet og lite liv på BIM.....er det rart jeg kjedespiser da. Hvis jeg legger meg til å sove så blir jeg overtrøtt når jeg skal våkne. Uff....ikke gidder jeg gjøre noe i huset heller - får vondt uansett. Kunne kjørt en plass med Fant og sluppet han løs, men da fryser jeg eller kjeder meg der... Hater slike drittdager.....Men imorgen blir det full rulle heldigvis. Gleder meg til å få babyen - da får jeg ihvertfall hendene fulle hele tiden...
Gjest Skrevet 9. november 2006 #125 Skrevet 9. november 2006 Var på vekta i dag tidlig,har bare 3,5 kilo igjen :0) Meeeeeen det ser desverre ut til at lillegutt har mye luft i magen sin.Han sover bare i armene våra.Sovner med puppen og med engang han blir lagt i vugga våkner han.Har ikke sovet idag mer enn 10 minutt i strekk. Det er kanskje pga at han er sulten....Aner ikke helt. Ja hebbie når babyen kommer har du iallefall nok å gjøre.Har ikke kommet meg i dusjen ennå....Kjent fenomen dere andre :0) ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå