Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Uff jenter - jeg ga dere en gylden sjanse og nå måtte jeg dessverre ta den ;o) Har slitt med internett så en av dere kunne lett snappa den rett foran trynet på meg - har nå brukt lang tid på å komme meg inn på BIM igjen... Det gjør meg vondt å måtte gjøre dette ( NOT.......;op
Møøø Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg som tenkte jeg skulle snappe nr 200... ny som jeg er ) Men der var visst du, Hebbie. Er midt i dansen 19.30 jeg vettu... Nå er visst reklamen over og, så jeg får vel gå tilbake til tv'n. Er visst tv-slave ja... Nå har gubben henta snuppa nede hos svigers og, så jeg får vel ta med henne på badet og få henne i seng... ) Huff, stakkars deg da, Hebbie. Ikke gøy med vond rygg og bekken... Du får spise boller for å stilne smertene ;op
vinterbarn ;O) Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Da er vel dagen din reddet hebbie... Fikk 200 og lage et nytt innlegg... men syns virkelig du fortjener det, etter det slitet du har med kroppen om dagen... syns virkelig synd på deg.. og veit hvordan du har det. Ikke kult å gå å handle i butikk med vogna som støtte feks.. Ser på dansing jeg også.. er så super imponert over kristian og alexandra jeg... han er rå flink syns nå jeg da ;O) Hvordan gikk bohus turen titsi?? Nå skal jeg gå inn å se på barna dine mamma møøøøø (åh.. får så lyst å skrive øøøøøøøø.. måtte bare)
vinterbarn ;O) Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Så vakre jenter da... lage barn kan vi alle sammen har jeg sett.. hehe.. ;O) Får håpe du har bedre hell der enn med bakingen Hebbie ;O)
Møøø Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Ja, Kristian er helt rå!! Fortjente virkelig de 10'erne ja!! Håper han vinner jeg. Kjekk er han og ;o) Fått storesøster i seng nå. Driver og skifter til stor seng om dagen, men hun ligger omtrent annenhver natt i den nye store senga og sprinkelsenga. Greit å bytte på sikkert....
Candy girrrl Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Hei.. ny tråd og greier. Grattis med 200 Hebbie. Jeg lot deg få den jeg, la inn 198 og tenkte at du skulle "få" den ) Bekkenplager og ryggvondt ja. Noe drit! Har låsning selv i dag. Går rundt som en 100-åring her. Spurte jenta på 3 om vi rett og slett bare skulle hive mamma i søppla. Etter en tenkepause på 5 sekunder kom det dypt fra hjertet med en rynke mellom øynene "NEI". Puh! ;o) Så du har min dypeste medfølelse Hebbie. Bohusturen var vel heller mislykket ja.. Fikk nok et luftangrep i magen på vei bort (som å ha en 5 kg piggtråd i magen) Så jeg måtte melde pass og sette meg i bilen igjen. Men bor tre min unna da, så ingen krise.. Noen som har hørt noe mer fra Idefix??
vinterbarn ;O) Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Greit å ha noe å velge mellom veit du mamma mø ;O) Ikke hørt noe fra idefix jeg ihverfall.. tenkte det var greit å la henne være i fred.. for han skrek veldig på dagen idag, melka har ikke kommet ennå... Hadde en liten søt episode med eldtste igår.. jeg satt å strikka og klaga over den hyper babyen i magen... så sier ho plutselig "mamma, skulle ønske jeg kunne tatt henne inni magen min bare litte grann jeg...mens du strikker, så kunne du få ho tilbake etterpå!" Snakk om smelting av mamma da... ;O) søtingen min ;O) Luftsmerter er sinnsykt vondt!!! Hadde masse av det sist, men nå drikker jeg ikke brus.. mulig det er derfor jeg slipper unna denne gang... *bank, bank*
Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2006 HAhaha....syntes det var litt lett - siden jeg nettopp så innlegg fra deg Titsi.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre - nå har isjasnerven plaget meg i flere timer og jeg finner ingen god stilling. Ikke lett å gå på do med krykker - bare så dere vet det.... Spurte etter en bolle, men sambo har fått dilla på å legge dem på magen min før jeg får ta den. Ble så sur andre gangen fordi jeg hadde vondt og ikke orket tullet hans så jeg tok bollen og slengte den fra meg på bordet. Da tok han dusten den og la den tilbake på kjøkkenet - fordi jeg alltid har klaget på at han ikke tok inn ting fra stua ??!! Er han dust eller - det var jo ren demonstrasjon fra hans side.... Skulle ønske jeg slengte bolla i hodet på Fant da....... Har allerede spist 3 boller og skal søren meg humpe ut og ta en til.... Håper virkelig at babyen min er søt - som kompensasjon for bakverkene mine. Har fått melding fra Idefix - hun har det bra og sa jeg skulle nyyyyte de lange morgenene mine, mens jeg kunne ;op For nå var det opp tidlig om morgenen....... Håper du får en ny Bohus tur Titsi..... Imorgen skal vi på Jysk til kompisen til sambo for å kjøpe barnemadrass. Dem har fått masse paller med julepynt - gleder meg til det !!!!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Her sitter jeg da, litt halvtrøtt og knoter og trudde dette var skravletråd for drammensjentene, stusset litt på at mamma mø var ny liksom, hun er da ikke hverken drammenser eller ny bimmer, men skitt au. Men hey, oppdaget jo at dette ikke hadde noenting med DEN tråden å gjøre, så da vimser jeg og ammetåka mi videre, ville bare si heeeeeeeeeeeeeeeeei! Hehe...
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2006 Hahaha....er lett å ta feil når jeg har et nick som mange kikker etter når dem ser etter tråden sin - men tråden skulle jo være åpen for alle så ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 God morgen jenter.... nå tror jeg jammen jeg får nr 10 her.. om ikke noen poster før jeg er ferdig ;O( Hatt en j... natt pga bekkenet, klarte ikke å sitte igår kveld, så gikk å la meg.. akkurat som det hjalp.. not!! Noen som har prøvd å sove med tannverk i rygg og rompa??? Det er ikke lett.. men babyen var rolig til en forandring.. kanskje ho skjønnte det var best å sove.. flinke jenta ;O) Noen planer idag da?? Vi skal på kino hele gjengen i kveld vi da.. må benytte oss av kinoens dag.. med halv pris.. ellers koster det jo en formue for oss 4!!!! Så ikveld blir det Over hekken på oss, håper den er artig!!!
Møøø Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 God morgen! Hebbie; det er bare en myte at man må opp tidlig med små barn. Her var vi oppe 9.30 i dag... Er så heldig at jeg har en 2-åring som sover lenge om morgenen ;o) Og lille Ruth sov fra 23 til 4.30! Og så våkna hun igjen ca 7 og jeg vekket henne når vi sto opp 9.30 ) Sjelden vi har tidlige morgener vertfall ;o) Moro med kino da. Gleder meg til jeg kan ta med størstejenta på kino ja. Hu er jo bare 2,5 år enda, så det er litt tidlig for en langfilm.... Trur hu blir litt utålmodig... Har hørt om noen som har sett Over hekken og den skal visst være bra etter demses mening vertfall. Nå har jeg ikke hatt tannverk da, men det høres ikke ut som du har hatt noen god natt Vinterbarn... Føler virkelig med dere og alle vondtene deres. Det er snart over, får trøste dere med det.... Så søt jenta di da, vinterbarn ;o) Skjønner at du smelta ja ;o) Og titsi; godt du slapp å bli med søplemannen da, he he. Barn kan få sagt de utroligste ting... Bare gled deg Hebbie ;o) Sitter og sikler på sydentur jeg da... Pleier å reise på denne tiden av året, men passa litt dårlig i år liksom... Men i april drar vi! Til Tyrkia regner jeg med! (Masse billige klær der, så jeg kommer vel til å gå helt amok......)
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2006 Det var jo bra da ;o) Nevøen min pleier å våkne i 6-7 tiden, mens niesen min kan sove helt til 9 - ble helt forundret da jeg skulle komme til broren min en gang og hente dem og dem var ikke helt ferdige og dem ville vi skulle komme på formiddagen eller senere...Trodde liksom dem ville ha oss der i 9-10 tiden og da hadde dem vært oppe lenge. Så det blir vel slik hos oss også - håper Junior liker å sove lenge....... Fikk melding i natt - venninna mi fikk jenta si med KS halv ett og alt sto bra til. Jenta var større enn beregnet og var sterk og frisk så hun skulle ligge på på prematuravd. en liten stund til dem fikk henne med hjem. Så det ordnet seg ) Uff....fatter ikke hvorfor jeg frøs ned bollene - jeg må jo hente meg noen til og varme i mikroen. Dem ble litt sprø så dem mykner opp perfekt i mikroen og smaker nylaget. Får vel lage meg en porsjon senere eller rettere sagt kjøpe inn ved besøk. I dag skal vi til Tønsberg til Jysk hvor kompisen til sambo jobber - der får vi billig barnemadrass.
Møøø Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Kjøpte den dobbeltsenga vi har på jysk i Tønsberg ;o) Har jobba på Rema som ligger vegg i vegg med jysk. Nå har jeg vært såå flink! *stolt av meg sjøl ja* Har vaska rundt på soverommet vårt!! Funnet frem vinterdynene og lagt på rent, så nå blir det godt å legge seg i kveld!! Lille Ruth lå på gulvet og sov i stua hele tida. Våkna akkurat i det jeg var ferdig med å vaske gulvet ) Hu har skjønt at hu ikke må forstyrre mamma når hun er fornuftig og gjør noe... he he... Bra det går bra med venninna di da. Ei venninne av meg måtte og ha KS pga svangerskapsforgiftning, hun var i uke 31-32. Fødte 28.juli og hadde termin 25.sept... Det går bra med dem da, hun har fått hjem gutten nå, men jm hadde sagt at det var nesten så de kunne ha dødd, begge to.... Han var bare 1200g da han ble født. Nå er han nesten 4 kg da, så det går fremover... Men de har ikke kunnet ha han med ut på trilletur før nå og han skal ikke utsettes for bråk o.l... Snakka med henne da han var 2 mnd og hun sa det var litt rart å ha en baby på 2 mnd, men så hadde hun nesten ikke fått vist han frem til noen.... Så selv om dere begynner å bli lei av magen jenter, må dere huske på at det er best for alle parter å gå tida ut... )
vinterbarn ;O) Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Næmmen hvor har det blitt av vår venn Titsi idag da??? Har hun ikke funnet denne nye tråden eller??? Blir jo helt fortvila jeg, pleier jo ikke å svikte så veldig hun da?! Nå har vi vært på kino.. Minste ble litt redd innimellom, men er jo ikke så rart da.. rimelig høy lyd innimellom. Men var en artig film. Det som er så greit nå, at barnefilmene nå til dags inneholder voksen poeng også.. familiefilmer kalles det vel for en grunn ;O) I kveld skal mannen lage god middag til bare han og meg etter barna er i seng, er så deilig med litt voksen tid også ;O) Så flink liten baby du har da Mamma mø... hvor gammel er ruth? Høres ut som en rolig liten jente ;O) Fikk meld av idefix istad.. gjorde kanskje det dere andre også.. men hun har det ikke så bra, mye vondt og feber.. og lille gutt skriker fælt. Stakkars jente, trodde det skulle hjelpe å få han ut jeg da!!
Candy girrrl Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Hei jenter.. Fått akutt bekkenlåsning. Formiddagene går sånn passe, men ut på ettermiddagen er det bare å flate ut. Greier ikke gå. Så skjønner nøyaktig hva du mener Vinterbarn med tannverk. Orker ikke ha det sånn i ukesvis altså. Heldig du Mamma Mø som har hatt et problemfritt svangerskap+fødsel+babystart. Den er grei. Håper nå virkelig ikke Idefix får et kolikkbarn til. Sier han ikke er helt fornøyd. Men mener å lest et sted at ekte kolikk ikke starter før litt senere. Bra det gikk fint med venninna di da Hebbie. De prematurbarna kan variere mye. Ei mamma kjenner måtte ta jenta si 7 uker før nylig, og veide 2700 g. Mye!! Så deilig å bli stelt med da Vinterbarn. Vi har spist juletallerken på Ikea i dag, så ingen avansert middag her i dag + jeg kan jo ikke stå Så nå sitter gubben å ser på dvd med hodet nedi en skål potetgull ) Er på msn med en venninne som er på forspill. Gikk nettopp på festen nå. Den hvitvinen funka git )
Møøø Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Lille Ruth er 5 uker i dag ;o) Og ja, hun er supersnill!! Bare hun får mat og en ren bleie i ny og ne så sover hun eller ligger og titter rundt seg ;o) Så minstemann syns det var moro med kino? Kanskje jeg skal planlegge en kinotur for mamma og storesøster en dag da, når gubben tør å ha Ruth alene.... Så kos med middag for 2 da! Må passe på nå ja, snart er det en liten som vil ha all oppmerksomhet ;o) Mulig du har sagt det, vinterbarn, men hva slags kjønn får dere nå? Stakkars Idefix da, er nå uheldig og hun da... Får alt liksom... Håper hun blir bedre snart da, så hun kan komme hjem til resten av familien sin og kose seg med lille Marius.
Møøø Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 Tenkte bare at kanskje Idefix vil lese den gamle tråden og, så da er linken til den her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6815924
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2006 Var en tur til tønsberg for å kikke på en madrass - 10 min !! Satt og venta der i 45 min på at kompisen og dama skulle møte oss etterpå - men vi hadde gått om hverandre. Så kjørte vi til Ikea og jeg måtte ta med krykker inn - følte meg som den krøplingen !! Men hofta verket og jeg hadde vondt av å gå på egenhånd. Fikk en merkelig reaksjon i køen, var et par som bak oss. Jeg sto faktisk og kikka mot dem eller rett frem da og kunne se dem i sidesynet - da fyren sier til dama som sto rett fremfor meg : psst - se der og nikka mot meg. Hun så at jeg sto faktisk og så på ham gjøre det !!! Jeg sto bare og kikka på ham... Hva var problemet ?? At jeg hadde en stor mage med krykker eller ?? stor mage ?? Det var mot magen han nikka mot til dama. Ble skikkelig sur og i dårlig humør - burde kanskje spurt hva det var for noe. Han ble jo flau da han forsto at jeg hadde sett alt sammen....jeg sto jo og kikket rett på ham da han signaliserte til dama som så at jeg kikka rett på ham. Lite fjern han var da..... Imorgen får jeg bake ut kakemenn og pepperkaker. Har kjøpt pepperkakedeigen på IKEA som alle på BIM har skrytt av. Må jo fylle opp de søte kakeboksene jeg kjøpte på Nille.... Spiste juletallerken på IKEA også, ville egentlig ha pinnekjøtt som jeg faktisk satt og fantaserte om helt fra tønsberg og ble så glad da jeg så dem solgte det på IKEA - men det var utsolgt !!! Dritt altså..... Jenta var 2510 gr og 45 cm....var kjempesøt. Stakkars Idefix ja - trodde at alt det kjipe skulle forsvinne så snart ungen var ute. Men Theaokt har også hatt problemer etter KS sitt - hun fikk vondt i såret sitt som hun fikk antibiotika for. Jeg har fått så dilla på nykokt spagetti med scampi - har hatt det hele uka. Blander chilli/hvitløksaus, østersaus og HP saus med scampien og freser det kjapt i stekepanna - er så digg !!!
Møøø Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 Kanskje dama til han mannen på ikea er gravid og han sa til henne: "Sånn vil du se ut om noen mnd" eller "se så flott mage hun har, skal ikke vi dra hjem og lage en baby og?" ;op Må ikke være noe negativt vettu.... Blir spennende å høre om bakingen i mårra da, Hebbie...
Møøø Skrevet 4. november 2006 #21 Skrevet 4. november 2006 Må jo nesten fortelle om storesøster da, hun har vært skikkelig hyper i hele ettermiddag/kveld... Var med bestemor og bestefar på butikken før i dag og fikk nok det hun ville ha der trur jeg... Fikk henne ikke til å sova da hun kom hjem og da vi var hos hennes oldeforeldre var hun helt i 100... hylte og skrek, hoppa i sofa'n og løp rundt... ikke likt henne i det hele tatt... Så jeg må nok høre med svigers hva de egentlig ga henne i dag... ;op Utrolig hva sukker gjør med unger.... Heldigvis har jg ingen unge med adhd....
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 4. november 2006 Imorgen regner jeg med det blir bankers - da er det bare stekinga. Det burde jeg klare !!! Men det var bare det merkelige blikket på fyren som gjorde at jeg ikke en følelse av at det var en søt tanke eller positivt. Får være strikt på sukkerinntaket ja.....lite kjipt for dem som sitter igjen med ungene......
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2006 Puuuuke !! Ser på norsk Tv3 og der viser dem Den perfekte penis. En dude har fått silikoninnsprøytning i pikken leeenge og har en hel balle som er større enn omkretsen på en nyfødt baby og pikken var en mindre ball og han var stolt !!! han kan ikke ha samleie eller oralsex, men det gjorde ingenting og angret ikke. Så ut som en ekkel snømann av hud !! Når han gikk med bukse så så det ut som han hadde bæsja i bukse - på fremsiden !!!
vinterbarn ;O) Skrevet 5. november 2006 #24 Skrevet 5. november 2006 Hehe.. så det jeg også, satt her stille og rolig alene og strikket.. tv stod bare på.. plutselig titter jeg opp på tv og de penisene stod bare og blunket på skjerme... kan fortsatt ikke si at jeg syns jeg er noe vakkert syn nei ;O) God morgen forresten, i dag blir det sverige tur på oss, skal handle litt mat og kanskje vi finner noe til babyen også... er vel ikke overrasket om vi gjør det ;O) Skal dere andre noe spennede da???
Møøø Skrevet 5. november 2006 #25 Skrevet 5. november 2006 Så ikke peniser på tv i går, kanskje like greit høres det ut som.... Størstejenta er med pappa og kjører hest for første gang nå. Gjett om det var ei blid jente som satt oppi vogna ja!! Ingen store planer for dagen, sitter og lurer på om jeg skal gjøre noe fornuftig, men tviler på at jeg gidder.... Åssen ble kakene dine da, hebbie? Eller har du ikke kommet deg ut av senga enda?? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå