Gå til innhold

Oi,det er ikke slimproppen vel??

Anbefalte innlegg

Var på do nå,og da var det et seigt,snørrlignende slim i truseinnlegget...var litt en dag før her også.

Sist gang var det litt annerledes,for da kom hele proppen på en gang.Men,den kan jo komme litt og litt også...gikk en uke før jeg fødte sist.

Lurer veldig på om det er slimproppen eller bare vanlig "gørr":-)

Hun kan jo godt vente 1 1/2 uke med å komme da(er 36+0).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6949159-oidet-er-ikke-slimproppen-vel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke sett snurten av den der slimproppen de to andre gangene jeg har vært gravid.. Lurer litt på hvordan den ser ut. Forestiller meg en propp, liksom..hehe..Men hva med dem som går i månedsvis med litt åpning da? Deres propp må vel ha forsvunnet...?

Ellers, så er seigt slim et velkjent fenomen, ja..hehe

slimproppen kan komme alt på en gang, eller gå over tid. Deler av min har gått.

Men det sies at det kan gå opptil 4 uker før fødsel begynner, så det er jo ikke noe tegn på at det blir fødsel med det første.

Oj. Jeg hadde samme opplevelsen som deg Honningmelon, for 1 uke siden ca. Tenkte at dette var rart, og ikke særlig delikat, men tenkte ikke noe mer på det. Nå er jeg litt mer bekymret. Det var en slimgugge omtrent på størrelse med en 5´er klinkekule kanskje..?.. (Jeg har januarbaby, men må snike litt innom her og finne ut hva som skal skje med meg fremover...)

Håper det ikke er slimproppeen det er snakk om. Men som du også sier, jeg har heller ikke hatt kynnere eller kjent noe rielignende. Kanskje ikke trenger være bekymret likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...