*MeeWee* Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Simo Champion eller teutonia mistral?må ha ny vogn til lillegutt da jeg er redd quinny-vogna blir for kald i vinter(bor på innlandet i nord-norge)!!!noen som har ligge-lengde på de?i tillegg har han veldig dårlig plass i vogna med poser og lammeskinn og alt... noen som vet?takknemlig for alt av svar..
mammmamia ** Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Absolutt Teutonia Mistral, siden den kan du snu retningen på, Champion må du ha han liggende fra deg, og det blir KALDT når dere triller og den kalde luften blåser rett inn..! :-) Men Champion har veldig lang rygg da...
LegallyBlond Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Simo champion har 104 cm liggelengde. Er for så vidt lun og god, men som hun over her sier kun forovervendt. Teutonia Mistral har 90 cm liggelengde (som jo skulle holde en stund) og kan som sagt vendes begge veier. Sånn i forhold til plass i vognen tror jeg de er ganske like. Hadde voksipose i en teutoniavogn i fjor, og det gikk iallefall veldig bra og den tar stor plass. Men ville valgt lufthjul på mistralen tror jeg. Synes selv det er mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå