Gå til innhold

Hei Tullemor1:-)

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med deg nå? Som jeg skrev på sms håper jeg du har noe gode venninner eller nær familie som vet hva du går igjennom nå og som kan ta seg av deg og gi deg ei fin helg.

Jeg forstår et det var leit at de måtte reise hjemme igjen fordi gutten var syk, men jeg mener like vel at det var en riktig beslutning. Tenk om du hadde blitt syk du og - tenk hvor utrolig fortvila du hadde vært da?!! Synes forsåvid det er trist at din kjære ikke kan være hos deg i helga, uten barna. Det må da være andre som kan ha barna hans akkurat nå som det er så viktig for deg å ta det med ro og ha det hyggelig... Men det er ikke mitt bord, så jeg skal ikke legge meg i det.

Ønsker deg en fin kveld og ei riktig god helg. Vi skal på kino etter hvert, men jeg titter nok innom nå og da:-)

Stoooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6949044-hei-tullemor1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg sa at han kunne ringe x og spørre om hun kunne ta de, men hun skulle vist så mye greier atte, men han kunne få bo hjemme hos henne da fordi hun var hos sin nye mann hehe hallo, så da skulle liksom min kjære sove i hennes seng i helgen ehhhhhhhhh...

Men nå har de nå reist, tror det ble hotell på dem i helgen gitt, han har en far som er håpløs så.... men ja så da sitter jeg her..

Du vet alle mine venner er har jo mann og barn osv.. fredagskveld med hjemmelaget pizza osv.. min mor og far er ikke hjemme.. bror sitter med sykt barn han også hehe

Akkurat nå føler jeg meg skikkelig alene hehe... Brumm sa jeg kunne komme til oslo å sove hos dem da, men jeg vil jo bare være i ro og slappe av.. men utrolig koselig av henne..

Får gå meg en tur i morgen hvis det blir fint vær.. høre om det er noen som har lyst å grille noen pølser med meg et sted i skogen eller noe...

Ha en fin helg da.. lykke til med sprøytene... og sorry for at du fikk all sytingen hehe .. STOR KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6949044-hei-tullemor1/#findComment-6949154
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...