Gå til innhold

Noen som klarer å tenke på noen annet enn spiren?


varg veum

Anbefalte innlegg

hehe, jeg er så tragisk.... eneste jeg tenker på er at jeg er gravid,

Sitter på jobben å gleder meg til å kommer hjem på bim og nett, for å se på babyting, vogner, leker, klær osv...

Helt sykt jo.....hehe

 

værste er at jeg bare er 6 uker på vei... håper det gir seg litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var akkurat samme når jeg ble gravid med gutten min,og sånn var det nesten hele svangerskapet hvis jeg ikke husker helt feil..bortsett fra det med bim da,satt på babyverden da...men nå er det jo nr 2,og jeg er veldig opptatt av førstemann så er ikke mye tid til å tenke så atformye på det nå..spesielt ikke nå som han er syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi 2, tenker ikke på noe annet jeg heller. har egentlig mye og gjøre med 4 barn fra før, men klarer ikke tenke på så mye annet .er bare 6 uker jeg også. har en følelse at det er 2 inni der, det er nok derfor jeg tenker ekstra mye.må få tatt en tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja - på sønnen min på 3 år ;)

Men da jeg var gravid 1. gang tenkte jeg ikke på annet haha! Morsomt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tenker jo seff på 5 åringen i huset også...

 

Han går å maser om at han ønsker seg en lillesøster eller bror til bursdagen eller jul...*søtt*

 

Har så lyst til å fortelle han det men, Og alle andre for den sags skyld men må vente ekstra lenge no pga han..hehe

 

Safe perioden varer en stund til + at jeg tenker at jo lenger jeg venter med å fortelle det, jo kortere blir ventetiden for store søtingen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har ei lita frøken på 6 år, som går rundt og sier at vi kan spare på forskjellige ting som ho har, til ho får et søsken! Ho hinter titt og ofte at ho har lyst på. Så det blir kjempe vanskelig å holde det hemmelig over lengre tid, men det er som du sier lenge å vente for en liten. Men de trenger kanskje litt tid å venne seg til tanken også da. Kommer til å fortelle det på julaften, tror jeg.

Dessuten har jeg fått ett unormalt forholdt til dataen jeg og. Avhengig av BIM og en drøss med andre sider om baby stoff. Men sånn var det i forrige graviditet også. Syns det er fint å ha noen å betro seg til jeg. Tenker veldig masse på at det er en liten spire inni der.

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja julaften er en fin dag og si det på...(da får han seg jo på en måte en søster eller bror til jul) hehe...med mindre magen vokser fort da..hihi

 

ja er ikke bare bim jeg er innom for å si det sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen tenkte jeg på det hele tiden...så ble det roligere men etter jeg fikk vite et var to og jeg har ul bildene på skapet,så tenker jeg på de 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...