Gå til innhold

Til dere som var så snille å trøste meg igår da jeg var så stressa og bekymra!


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Jeg var hos fastlegen min igår å tok UL og han kunne verken se hjertet eller bevegelser, jeg er 9 uker på vei... Han kunne tydeligvis ikke vite hva han snakket om... (han tok i tillegg utvendig UL....)

 

Jeg har idag vært på Majorstuaklinikken til en spesialist, tatt vaginal UL og DER var nurket mitt, h*n er 1,5 cm langt, hjertet slo så fint og vi fikk høre hjertelyden HØYT og TYDELIG :)

Alt var bare fint og han sjekket liksågodt resten av underlivet og eggstokkene og alt så fint ut - ingen cyster eller annet tull :)

Antageligvis er jeg 1 uke mindre på vei enn jeg tror men det gjør ingenting så lenge nurvet er i live!!!!

Det var en herlig start på helgen.

 

Vil bare takke alle dere som svarte og beroliget meg igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååhh så bra for deg!! :) Noen leger er jo helt innkompetente!!! Deilig følelse å se babyen da:) Gleder meg på dine vegne. Lyst til å be gamle legen min å ta UL på meg. Han har et apparat på kontoret. Må ikke betale noe særlig for det heller. Men det blir ikke før jeg er i uke 12 da. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majsa's mamma med baby i magen: Fastlegen min hadde jo også det apparatet på kontoret og halvparten av det han sa stemte ikke engang. Mulig din er flinkere enn min og vet mer - men jeg skal ALDRI gå til fastlegen min igjen å ta UL. Vil anbefale deg å gå til spesialist som jeg gjorde nå....

Men uke 12 er kanskje annerledes? Da er alt "ferdig" og ikke så mye å ta feil av hihi!

Poenget mitt med dette innlegget/svaret til deg var bare at fastleger som regel ikke er kompentente til å ta UL.

Brukte fastlegen min sist og var bare masse tull da og - ble mer stressa da jeg dro derfra enn før jeg kom!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si Gratulerer igjenda!

 

Stor stas å høre hjetelyden, nesten den fineste lyden som finnes akkurat nå ja.

 

Bra du fikk svar og ordentlig hjelp da..

Lykke til

Og kos deg med kaken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...