Gravida74 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg er så frimodig at jeg tør ta med tulla mi på 6.5 mnd til syden (Grand Canaria) nå i november. Hun spiser grøt og middagsmat. I stedet for å drasse med meg mat herifra tenker jeg å kjøpe det der nede. Noen som har råd å gi meg i den forbindelse? På forhånd takk!
Mamma`n til Sofie Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Vi var på ferie i Portugal for en mnd siden (da var hun 4 mnd), og vi kjøpte babygrøt der nede. Det var nestle, så vi tok sjansen på det. Det gikk helt fint. Men med middagsmat vet jeg ikke helt, men det må jo nesten være samme med det kan jeg tenke meg. Men om Portugal og Grand Canaria har samme merkevarene vet jeg ikke da.. du får se om noen andre svarer og så
prinsesse & lille spire Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 heia...vi reiser også te grand canaria denne mnd;) vi skal til maspalomas....snuppa vår er da nøyaktig 6mnd;o) hun har ett middags glass på to dager så jeg tar det bare med jeg....vertfall det hun er vant me,det samme med grøt ..tar me det åsså;o) hehe blir masse bagasje på oss ja!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 vi reiser også til Gran Canaria denne mnd. Tenkte å ta med grøt og mme, og middagsglass. Knøttet er 9 mnd men tåler ikke gluten så vi tar ikke sjansen på å finne glutenfrie produkter der nede.... Når drar dere? Så det var ei til i denne tråden som skulle, når da? Vi drar 18. og hjem igjen 2.des =0) Vi skal til Bahia Feliz
prinsesse & lille spire Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 heia...vi reiser fra 25 til 2;o) vi skulle egentlig til bahia feliz, men i siste liten bytta vi til koala park ...har vært der før så siden jeg var så fornøyd da så blir vi det nok denne gang også
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Kanskje vi skulle hatt DiB-treff på Gran Canaria!!!? Er bare mannen min, knøttet og jeg som reiser så hadde vært morro å treffe andre "likesinnede" =0) Åååå skulle ikke bytta dere da! *hihi* neida....Maspalomas er jo ikke så veldig langt unna Bahia Feliz
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Gravida74, når og hvor på Gran Canaria skal du/dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå