firemerkersmør Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Tassen er 6 mnd ved si første jul. Det blir ingen andr barn på julaften, så ser ingen grunn til å ha nisse til han. Hva med dere andre?
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Vi er litt delt her i heimen.. Jeg har aldri hatt nisse, mannen min har alltid hatt besøk av nissen på julaften (opp til en viss alder så klart..hehe). Farfaren har ymtet frempå om at "kanskje kommer nissen", men jeg har egentlig ikke noe lyst til å ha nisse! Jeg liker best tanken på at man er snille mot hverandre _i_ familien, og at det er VI som gir hverandre gaver. Ikke at det er nissen som kommer.. Noen syns sikkert jeg er sær, men jeg syns det er koseligere om jenta vår blir glad for gaver og viser det direkte til de som har gitt henne dem, i stedet for alt nissestyret (som jeg egentlig syns er litt flaut og...hihi) En annen ting er at jeg vet at ingen på min side av familien kommer til å være nisse noen gang, og da blir det litt dumt om nissen bare kommer annethvert år... Vi feirer nemlig jul hos mine foreldre det ene året, og hos mannen sine det neste.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 om her vert hundre ungar her i huset, skal vi ikkje ha nisse på julaftan. Men ein liten strømpe med litt snop i kan då nissen hengje frå seg på dørklinka natt til julaftan, slik han gjorde då eg vaks opp;)
Tigergutt Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Snuppa er ca 9 måneder til Jul, men vi kommer ikke til å ha nisse i år. Hun skjønner jo ikke noe av dette så tidlig, og jeg innbilder meg at hun fort kan bli redd for skikkelsen!
Safir Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Skal vi feire med min familie blir det nok garantert nisse! Kan knapt huske en jul uten, men så har det alltid vært barn i huset, nesten hele tida hvertfall...Og i år blir det flere barn tilstede så i ar har vi alibiet i orden også. Må nok bare tilstå at vi er en særdeles nisseglad familie.
*Magic* Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Vi har snakket om det, men kom frem til at i år blir det ingen nisse. Som Lorang over her, så syns jeg også at det er litt tidlig og tror han kan bli redd. Ved juletider så er han 11 mnd.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 vi skal ha nisse til neste jul... gutten vår er kun 4,5 mnd til jul så han er litt liten for det i år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå