Gå til innhold

jeg håper jeg håper....

Anbefalte innlegg

hvor lenge etter el kan man teste positivt på g-test? om man er gravid... er det noen som vet om det har noe å si at man drikker alkohol etter el? om egget blir befruktet? har lurt litt på det dette lenge.. så hadde vært fint om noen visste det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6948529-jeg-h%C3%A5per-jeg-h%C3%A5per/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan teste positivt på grav test 3 dager før forventet mens om du er heldig..men lurt å vente til den dagen.....Du bør ikke drikke alkohol etter el..ihvertfall gjør ikke jeg det....man vet jo aldri.....drikker bare fra jeg får mens til den dagen jeg får el....(elslim). Man vet ikke nok om alkohol og befruktning til at noen kan anbefale deg å drikke eller ikke....du får ta ett valg selv og leve med det..

klem

det er så lenge å vente til å ta test.. føler skikkelig for dette nå... iogmed at jeg og samboer har hatt sex 1-2 ganger hver dag en uke før el og en uke etter... så jeg tenker at det burde jo klaffe... er så redd for å bli skuffa... huff jeg håper jeg ikke blir det... prøver å tenke at det sikkert ikke skjer.. men det er noe som sier i hodet mitt hele tia at det kan ha skjedd.. huff det er så vondt det her....er godt og lese at det er andre som har det som meg her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...