Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg liker: Gutt - johannes, roar, torger, håkon, atle, andreas osv. Jente - ingrid, alva, alma, tuva, sofie, iben osv. Jeg liker ikke: Gutt - geir, stian, bjørn, dag, kåre, svein osv. sebastian, kornelius, benjamin, amandus osv Jente - siv, trude, trine, tine, stine, elise, nathalie, isabell, michell, andrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 liker Emma,Kornelie,Amanda,Rebekka,Johanne,Signe,Veronika,Elise,Kaisa Kasper,Sigurd,John,Oskar,Gustav,Edvard,Ferdinan Liker ikke så godt Sander,Nataniel,Mads,Kåre,Odd,Matheo,Wilgot,Tristian,Krisander,Æge,Roy,Andre,kent,Ronny, Natalie,Anine,Michelle,Jenifer,Runhild,Bjørnhild,Denise,Cindy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 Liker bl.a.: Evelina, Sophia, Amelia Axel, Viljar Liker bl.a. ikke: Isabell, Frøydis Kevin, Robin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Liker: Emma, kaia, sofie, mia, vilde, osv... Jonas, Aron, isak osv... Liker ikke: Selma, Tordis, alma, Sebastian, Nataniel, Ragnar, Henrik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #5 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg liker: Gutt - Erlend, Håvard, Kenneth, Marius og Vebjørn Jente - Anna, Martine, Martha, Octaiva, Borghild og Ingeborg Jeg liker ikke: Gutt - Kevin, Christer, Petter, Fridtjof, Karl, Knut og Geir Jente - Oda, Siri, Jeanett, Kari, Lise, Siv og Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Del Skrevet 5. november 2006 Liker: gutt - Ante, Leander, Levi, Theo, Emir, Jacob, Francis, Ville, Lauri, Leon, Leo, Jonah, Marco, Wilhelm, Vincent, Samuel, Niilá, Issát, jente - Mie, Kajsa, Emelie, Mathea, Ella, Catharina, Johanna, Aile, Elea, Olea, Ebba, Evelina, Wilhelmina Liker ikke: ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg liker: gutt: Anders, Marius, Victor, Jonatan, Sondre, Elliot, Martin osv.. jente: Johanna, Ingrid, Selma, Tomine, Aurora, Luna, Martine osv.. liker ikke: gutt: Freddy, Benny, Johnny, Billy, Guttorm osv.. jente: Melissa, Michelle, Yasmin, Jeanette, Ramona, Desiree osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. november 2006 #8 Del Skrevet 5. november 2006 Liker: Amaia, Miriam, Emma, Maria, Leonora, Sofia/Sofie, Lucia, Ainhoa Oscar, Elias, Emil, Henrik, Mathias, Isaac, Eric, Jacob, Isaias Liker ikke: Ea, Angelica, Selma, Irene, Lykke, Leah, Felicia, Michelle Tristan, Sebastian, Benjamin, Viljar, Nicolai, Niclas, Mats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 det er mange navn jeg ikke liker og liker gidder ikke å ramse alle opp men det verste må jo være ann jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanuel Skrevet 19. november 2006 #10 Del Skrevet 19. november 2006 Liker for tiden: Inger, Signe, Nora, Marianne, Jenny, Maya.. Thomas, Martin, Henrik, Lars.. LIKER EI: Er litt ferdig med Emilie, Thea osv, selvom de egentlig er fine. Og alt med veldig eksotisk klang: Monique, Diana osv. Ellers blir jeg uvel av TIMIAN, NEO, LEANDER, CRISPIN (CRISPIN?!?), RIO osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. desember 2006 #11 Del Skrevet 6. desember 2006 du likte tuva å sofie...ka me tuva sofie i sammen?? vett om ei så hette det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #12 Del Skrevet 7. desember 2006 Styggeste jentenavnet EVER ; Tjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #13 Del Skrevet 7. desember 2006 Yndlinger: Felizia, Isabella, Fiona, Frøya, Aurora, Aurelia, Victoria, Cornelia, Belladonna. Fabian, Julian, Bjørn, Vebjørn, Brynjar, Brage, Odin, Balder, Arian, Mio, Eirik, Jonathan. Ikke min smak: Urd, Emilie, Aud, Ruth, Therese, Frida/Fride/Frid, Susanne, Ea, Linda, Regine, Carina. Kasander, Harjar, Håkon, Arild, Bengt, Terje, Joar, Ronny, Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 7. desember 2006 #14 Del Skrevet 7. desember 2006 Liker: Kaja, Admaja, Luna, Eir, Mathilde, Ragna, Erin, Lisabeth, Maria, Hedda Emil, Magnus, Andreas, Sivert, Erik, Endre Iiker ikke: Amanda, Jeanette, Jessica, Madelen, Malin, Eline, Oline, Line, Ariel, Ida, Alice, Michelle, Melissa, Benedicte, Sunniva, Iselin, Maiken, Annika. Guttorm, Eystein, Håkon, Ole, Ola, Gaute, Tobias, Elias, Asgeir, William, Ulrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #15 Del Skrevet 7. desember 2006 Særiøst! Octavia er ikke et menneskenavn! Vil du kalle opp jenta du etter en Skoda-bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lejla Skrevet 7. desember 2006 #16 Del Skrevet 7. desember 2006 hmmm.. nordiske navn: jente: Berina, Alma, Lona, Kamilla, Lykka, Elisa, Ylva, Serianna, Malena, Amanda, Selma, Aurora, Nora, , Sunniva, Eira, Meri, osv.. gutt: Joakim, Benjamin, Isak, Øystein, Andre, Einar, Sven, Sebastian, Oskar, Eldar, Gasper, Gøran, Evelin, Jakob, Arne, Hakan, Melvin, Runar, osv... jeg liker ikke: Stine, Annelise, Michelle, Leanne, Siva, Nathalie, Kornelia, Martine, Berit, Tone, Merete, Olaug, Rebekke, Maiken, Audin osv Ingolf, Per, Andreas, Kim Roar, Kent, Olav, Geir, Robert, Mattheo, Jonathan, Elias, Jan, Erik, Terjei, Ronny, Tobias, Nicola, Kristin, Ola, Lassie, Rolf, osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamseeeen Skrevet 7. desember 2006 #17 Del Skrevet 7. desember 2006 like navn som er litt spesielle: Tora, Levie, Olive, Magna, Elida, Magda og Karna. Johan, John, Albert, Åmund, Sverre, og Sivert. liker ikke dallnavn: Victoria, Isabelle, Silje, Mirchell, Mariell, Melinda og Emilie. Kevin, Andre, Ruben, Robin, Chris, Alexsander, Jonas og Markus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #18 Del Skrevet 7. desember 2006 Det aller fineste jentenavnet jeg vet er Nora. Det minst fine er Gøril. Det fineste guttenavnet jeg vet er Emanuel. Det minst fine Stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 7. desember 2006 #19 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg heter Nora:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #20 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg liker enkle, klassiske navn på gutter: Andreas, Erik, Christian, Bendik, Sondre og selvfølgelig Marius :-) På jente liker jeg nok litt mer feminine, men også klassiske navn: Madeleine, Benedikte, Caroline, Andrea, Kristine...det er mange Liker ikke så godt Gutt: Tobias, Leander, Jonah, Noah og de litt eldre Svein, Kåre og Kjell... Jente: Selma, Stella, Tuva, Tove, Elsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 11. desember 2006 #21 Del Skrevet 11. desember 2006 Fineste: Sigurd, Magnus, Sigmund, Sondre, Håkon, Joachim Ingrid, Maria, Mari, Sunniva, Elisabeth Minst fine/styggeste: Neo, Timian, Leander, Kevin, Ronny, Jonny, André, Chrisander Bergljot, Hjørdis, Gøril, Iben, Michelle, Jeanette, Jeanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #22 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg liker jentenavn; sunniva, malin, evelina, mari, aurora og en haug med jentenavn til.. gutt; mathias, leander, tobias, kasper, andreas jeg liker ikke; jente; jeanette, june, janne, gøril, inger, berit, olga, og sånne gamle navn. gutt; brage, magnus, jonas, ronny, roy, kenneth., thomas.. osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2006 #23 Del Skrevet 11. desember 2006 Jøss - er det et jentenavn? Hadde en gang en fastlege som het Tjønniksen til etternavn, det må i så fall bety at Tjønnik er et guttenavn. Det rager i tilfelle ikke så høyt på min liste... På jentesida syns jeg Tjodvor er litt for sært til å kalle et barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå