gull-ønske Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Akk, slitsomt å veksle mellom håp, glede og fortvilelse!!. Hadde håpet å komme med en gladmelding,etter kanskje-kanskje- innlegget mitt i begynnelsen av uke. Våget ikke helt å slippe gleden løs. Men jeg VAR faktisk blitt gravid igjen rett etter MA. Men blodprøve i dag viste at jeg har mistet IGJEN. Snufs, snufs.... Så her sitter jeg da, fra gravid til ikke-gravid igjen. Kjenner ingen symptomer på abort, men det kommer vel smerter og/eller blødning etter hvert. Liker ikke denne følelsesmessige berg-og-dal-banen de siste månedene der hormonene også herjer. Var også leit å høre at flere av dere andre har fått besøk! Hun kunne visst like gjerne ha kommet til meg isteden den tanta. Uff, dette ble mye syting. Er jeg i dalen tro? Men om noen uker, da hopper vi vekk fra denne karusellen og rett over i sofaen, ikke sant? Ha en god helg alle sammen! Hilsen en som tross alt gleder seg, over det jeg har, og over det som kanskje kommer. Skifter nick fra Jakul til Gull-ønske (er jo litt ustabil og hormonell enda). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6948422-berg-og-dal-bane/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå