Gå til innhold

hva skal dere snupper gjøre i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er bortreist så det blir meg og tv i kveld,skal vi danse pleier å stå på om fredagene.

Har også kjøpt meg store sjokolader og cola som jeg skal kose meg med=) gleder meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mann jobber til sju, og skl på trening halv åtte.... s jeg skl hjelpe min far med noe på pc..... spennende kveld ;) he he

Skrevet

skal kose meg ekstra med sjokolade og cola for deg også da i kveld=)=) hehe

Skrevet

Jeg er litt sur på gubben, så jeg tror saktens jeg skal spise hans bit napoleonskake også ;-)

Skrevet

Jeg får fire jenter på besøk :-) Skal se på tv og spise reker med tilbehør, sjokoladepose fra Nidar og druer :-)

Skrevet

Her satser vi på at vår syke datter på 2 1/2 år sover greit slik at vi får oss en etterlengtet kosekveld sammen med film og litt godis :0)

Nå er jeg lei forkjølelse, hosting og gråting på kveldene....he he.

Skrevet

Jeg er ikke i form i kveld:(

Mannen skal på pokerkveld med gutta og lille gutten vår har lagt seg for kvelden.

Så jeg skal ligge med pledd på sofaen. Drikke masse vann og spise litt digg om jeg orker.

Blir nok tidlig natta... Håper bare sønnen vår sover godt og ikke våkner mye. Orker ikke det nå. Verker i hele kroppen..

Kos dere...

Skrevet

Vi har lånt oss en video spiller med dvd. Tenkte å kopiere over alle vhs filmene våre til dvd... Litt av en jobb ;o))))

Skrevet

Sambo er på jobb i natt, og jeg er veldig trøtt i dag, så jeg legger meg nok tidlig tenker jeg. (enda jeg har sovet flere timer i ettermiddag)

Men før jeg kommer sålangt, skal jeg bare sitte på nett og se på tv...

Skrevet

Gubben skal ut med en kompis når jeg nå snart er ferdig på jobb.så jeg regner med at jeg kommer til å sløve forann tv:)Eller male litt.

Skrevet

i kveld jobber jeg, går av vakt klokken 10 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...