Gå til innhold

Toppen av egoisme!! utenfor tema

Anbefalte innlegg

Nå er jeg forbanna! Det har seg sånn at søstra mi har to katter..Og nå orker hun bare å ha en,så hun har prøvd å gi bort den ene! Det går ikke,så da skal hun liksom skyte den ene!! Er visst så innmari slitsomt å ha to katter!! pluss at det er visst dyrt med mat også!! Sånt må man da tenke over før man skaffer seg dyr?!

Blir kvalm av folk som skaffer seg dyr og kvitter seg med de når de går lei!!

Skulle gjerne tatt den katten hvis jeg hadde mulighet,men er allergisk så kan jo ikke..Og foreldra våres har hund!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6948030-toppen-av-egoisme-utenfor-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt utrolig hvor lite ansvarsfølelse folk har overfor dyrene de anskaffer seg! Be henne ta kontakt med lokalavdelingen til Dyrebeskyttelsen der hun bor. Kanskje de har ledig kapasitet på et krisehjem før de omplasserer katten. Ikke alle lokallag har det, men det er definitivt verd et forsøk.

For øvrig så har jeg hatt hunder og katter sammen, og med litt tålmodighet og tilvenning så pleier det å gå bra.

Lykke til!

Jeg hadde blitt steike forbanna på søstra mi da! Det går ikke an! får hun ikke gitt den bort, urde hun beholde den og ta vare på den til hun faktisk får gitt den bort.. Kan ikke ta livet av en katt for ikke no! Arrrghhhhh....!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...