Gå til innhold

Hvem synes synd på Kåre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem mener det er veldig synd på han og hvem mener det er hans egen feil..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener begge deler, hvis det er lov å si det slik... Fordi: stakkars han, ingen liker vel at andre mennesker ser hva slags bilder en har liggende på mobilen... Når man i tillegg er kjendis, så blir dette gjort til en STOR sak... Hadde det vært deg og meg, hadde det muligens vært over etter et par dager!!

Samtidig så er det ikke så synd på ham, for er man kjendis, så burde man vite at det er en stor sjanse for at mobilen kan bli borte på et blunk....og da risikerer man å få blottlagt privatlivet sitt for hele Norge...

Jeg som privatperson har heller ikke slike bilder på mobilen, av den grunn at jeg er redd folk skal se de eller stjele mobilen fra meg...

Skrevet

Jeg mener at naar man er saa dum og har nakenbilder paa mobilen saa faar man ogsaa ta konsekvensene av det..

Skrevet

Synes ikke det er riktig å si at det er hans egen feil!

Bildene ble stjålet, han ba ikke om det selv! En mobil er privat, og man må da få lov til å ha hva man vil på den, uten å være redd for at en eller annen idiot skal komme og stjele den. Eller synes folk at stjeling er helt greit, så lenge det er kjendiser det blir stjålet fra? Kan nesten virke slik, med alle som har kost seg med disse bildene, og med å spre de videre.

(Nei, jeg har ikke nakenbilder på mobilen min, men om jeg hadde ønsket det så skulle jeg kunne hatt det, fordi mobilen min er MIN.)

Skrevet

Oi, var ikke meningen å signere som anonym. ;)

Det var jeg som skrev innlegget over her, som begynner med

"Synes ikke det er riktig å si at det er hans egen feil!"

Skrevet

Ikke hans egen feil vel....sympatien min strakk seg akkuratt langt nok til at jeg slettet e-posten med bilder uten å sende den videre, og der stoppet det. Dumt å ta sånne bilder av seg selv :)

Skrevet

Vel, er jo ikke synd på han......... Synd han mistet mobilen....

Man lærer vel da at man ikke bør ha slike bilder av seg selv på mobilen ;o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...