seulb Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 jeg skal inn til ultralyd når jeg er 14+1, kan man se kjønnet så tidlig?
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Mja.. noen kan, men ville ha stolt helt på det. Vi fkk vite gutt rundt de tidene, men fått vite jente to ganger etterpå helt frem til uke 27 :-) Lykke til
berga Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Vi var på ul i uke 12 og så veldig tydelig at det var en gutt, fikk det bekrefta da vi var på ordinær ul i dag, så det går ann. Vår første ul var en innvendig ul, blir vistnok bedre bilder av det.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Var på innvendig UL i uke 12, og det kan se ut som det er en liten tissefant der på et av bildene. Legen sa det også til oss, men at vi fikk ta det med en klype salt. Så det blir spennende å se på ordinær UL.
Elllis Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Mja.. noen kan, men ville ha stolt helt på det. Vi fkk vite gutt rundt de tidene, men fått vite jente to ganger etterpå helt frem til uke 27 :-) Signerer januarbaby07 opplevde akkurat det samme i forrige svangerskap.
ERL 77 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Så klart og tydelig kjønnet da jeg var på UL i uke 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå