Maisie Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg prøver igjen: Dere som har vært på fødselsforberedende kurs på Ahus, vet dere om de arrangerer det ofte? Hva gjør dere på disse kursene?
rødhette* Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg kan ikke svare på spm dine, men vi fikk tilbud om et slikt kurs da vi var på ul på ahus. Fikk ikke du det da? Ta en telefon til ahus og spør om kursene, så kan de nok svare på alle spm dine
Maisie Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Jo, jeg fikk et sånt ark, men finner det ikke. Tenkte jeg skulle ringe på mandag, men tenkte også at hvis det var noen her inne som visste litt om disse kursene, så var jeg litt klokere til mandagen. Eller kan man ringe om sånt hele dagen? Har de noe telefontid for sånne spørsmål?
Venterpåmagetrollet*høygravid Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg har vært på kurs der... Måtte melde meg på ganske lenge før. De holdes hver onsdag. Tror det bare er å ring å høre. Jeg mistet også arket, skrev bare på et vanlig ark termindato, navn og adresse og merket det "fødselsforbredende kurs". Håper du får ordnet det:)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 det arket fikk ikke jeg. Bortsett fra det var vi utrolig fornøyde med måten det ble gjort der på.. Hun brukte god tid til å tegne og forklare ol...
Maja☆ Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Ring dem på mandag. Direktenr til de som har kurset er 67928815. De har åpent fra kl 8-15 mandag til fredag.
Maisie Skrevet 3. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2006 Takk, Ma-ja. Skal ringe dem på mandag. Fant forresten det arket om kurs, men det stod ikke tlf.nr der. Men det stod at det var hver onsdag, og at det koster 400 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå