Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg kjenner at jeg savner å være et lite barn selv av og til. I det siste har jeg hørt mye på barnemusikk fra når jeg var liten. Jeg blir rett og slett trist av å høre på disse sangene. Det ligger så mange gode minner i dem fra ting vi har gjort sammen i familien. Var så trygt å bare gjemme seg bak store sterke pappa hvis det var noe skummelt. Nå kan man ikke hjemme seg lenger fra alt ansvar i hverdagen. Har plutselig blitt foreldre selv... Andre som får slike tanker?
snull Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kjenner på dette ofte jeg! Også i dag da vi var ute og trillet tur i - 6 grader og snuppa lå godt nedi den varme posen sin og sov så søtt.....jeg frøs..brrr...skuller gjerne vært liten igjen da ja...
ine73 Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Sant nok, ... men husker godt hvordan jeg engtet etter å bli stor, da jeg var liten! Er minst av tre søsken, da. Tenk å kunne legge seg når man vil, spise sjokolade hvis man har lyst på og kose seg med kjæresten... Joda, det har sine fordeler å være voksen også! ( Så at rekkefølgen ble litt feil her, he he :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå