Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Vi tenkte å forlove oss neste helg, og reiser da til København alene på kjærlighetstur.. Så er vi inne på tanken om å finne ringer der nede, da det er noen veldig flotte butikker med litt annerledes ringer enn de vi har her hjemme. Tror dere det er mulig å finne et fint par, få de inngravert og sette de på i løpet av en langhelg? Kjører ned torsdag, ser på ringer fredag tenker jeg og kjører hjem på søndag. Pleier det å være lang ventetid? Husker nemlig at jeg skulle ha inngravert en lysestake en gang, og det tok sin tid.. men ringer har jeg aldri vært borti på den måten.. Samboer fortalte meg at da svigermor jobbet i en eksklusiv gullsmed i Tyrkia, var det vanlig at de kunne ta inn størrelsen, sette på steiner eller inngravere i løpet av en time.. Og nå må jeg nok signere med anonym, fordi ingen vet at vi skal forlove oss enda..
Leieboer funnet! Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Det tok nærmere 14 dager da vi skulle få gravert inn navn i våre ringer, men det var her i Norge. All logisk tankegang tilsier at det burde gå an å gjøre det raskere dersom du treffer den rette gullsmeden. Sikkert lurt å forhøre seg litt rundt der nede?
Leontine Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 En uke. Vi har både utenpå og inni, og begge gangene tok det en uke...
Har to nydelige barn Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Heia. Vi forlovet oss i Tyrkia, vi bestemte oss for ett par ringer der og fikk de gravert samme dag.
Alba44 Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Det tok 3 dager å vente for oss, men valgte da ringer de hadde på lager.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Takk for svar dere! Egentlig har vi også kommet frem til at hvis det skulle være slik at de ikke har tid til å gravere ringene før vi reiser, så er det jo faktisk ikke verre enn at vi får de inngravert her hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå