Gå til innhold

Er det _mulig_!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har laget 4 (les:fire,ikke en,ikke 2,ikke 3 men _ja_ 4!!!) hull i taket på bilen min! Jeg måtte faktisk bemerke at den skarpe kanten på sponplata som ikke passa inn i bilen,antageligvis ikke passa så godt sammen med taket mitt! Han så det faktisk ikke selv! Her kommer jeg ut av butikken og han er i full gang med å herpe bilen min! Den eneste bilen vi har! Som _var_ helt strøken inni til han kom og fant ut at han ikke skulle tenke! Det skal virkelig ikke være så vanskelig å tenke litt lenger. Hele tiden er det sånn at han ikke tenker over ting. Han gjør bare det som er enklest der og da og driter i konsekvenser og at det faktisk kan bli vanskeligere å fikse på ting etterpå.

Om det er noen viktige papirer han har fått så bare slenger han dem fra seg og glemmer dem til han trenger dem,og da må vi ha de største leteaksjonene for å finne de igjen. Om han skal ha noe verktøy så finner han aldri det igjen,fordi han har jo ikke skjønt at verktøy skal i verktøykassa,ettersom det da er enklere å finne dem igjen!

Og nå så skulle han kjøpe de platene,og skjønte ikke at han burde tømme bagasjerommet for ting, _før_ han prøver å presse inn store plater med skarpe kanter,så de laget hull over hele taket mitt! Gutten er jo 24 år! Det skal da vel gå ann å tenke!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..... teknisk sett går det an for gutter å tenke, men det har vist seg vanskelig i praksis.....

Man burde enten få dem ferdig dressert fra mødrene, eller finne dem såpass unge at man kan gjøre det selv... ;)

Skrevet

Og foreldra til denne gutten har virkelig ikke gjort jobben sin. (gjelder forsåvidt alle 3 brødrene). Du kan jo tenke deg; når mora kommer kjørende 10 mil for å vaske til yngstemann (som er 18),fordi han ikke gidder selv,da er det noe galt.

De har heller ikke lært de helt dagligdagse tingene som å f.eks sette skoene ett annet sted enn rett foran døra de kom inn av! Eller å henge opp jakka si. Tror jeg løper på veggen snart. Og litt smålig gretten fra før av...

Skrevet

Uff, av den uselvstendige typen, altså? Et resultat av for ivrige/beskyttende/hjelpende mødre. Har ikke selv erfaring med det, da min samboer er veldig flink til å gjøre både husarbeid og oppussing og annet. Du får være litt streng med ham kanskje, sette noen krav. Eller så får du ta alle sakene hans og legge i en svær søppelsekk og sette i en krok, så kanskje han skjønner hintet?

Skrevet

Hehe. Er jo litt hormoner ute å går for min del også,men det skal faktisk ikke være så vanskelig som han gjør det til. Og så ødela han taket i bilen min.... Som jeg bare har hatt i 5 mnd. Han skal nok få høre _det_en stund fremover ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...