Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Jeg er nå ruger, har satt inn to flotte egg på mandag... så er på rugedag 5.. nå kommer min kjære med sine 2 barn, og han minste på 4 er sinnsykt forkjølet og hoster mye.. og var visst masse våken i natt.. Spørsmålet er det noe lurt at jeg er sammen med han?? er så redd for å bli smittet? denne prosessen jeg har vært igjennom nå er jo ikke ønskelig engang til for å si det sånn.. eller mener dere at det går bra!! Unnskyld hvis jeg virker litt hysterisk, men er så redd at forsøket nå skal gå galt.. og etter 11 år med prøving håper man at man endelig har lykkes..
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 For å være ærlig så tror jeg at jeg hadde avlyst. Feber ol kan faktisk være uheldig for deg nå og siden din situasjon er som den er så hadde jeg tillatt meg selv å være litt "hysterisk" om jeg var deg. Noe annet om det var en helt vanlig 2-3 pp eller noe sånt, men nå er jo forholdene litt anderledes.
adie Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 hei....du må tenke på deg selv, å ta hensyn til du du føler at du kan. ikke gjør noe som gjør deg usikker.......så var jeg deg ville jeg avlyst..... må tenke på at du har brukt tid på å få dette svangerskapet...å at du ikke vil ta noen rissiko er vell noe alle skjønner....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Ja alle skjønner utenom x av min kjære dessverre. Så nå har min kjære reist med ungene for å prøve å finne på noe og jeg sitter alene i helgen som ruger... jaja sånn er livet.. jeg har iallefall tenkt på meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå