Gå til innhold

Når kan man tidligst se hjerte banke på tidlig UL?( blødning idag:-()

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan være mulig....men hvis du er 5 uker går det nok ikke...men fra 6-7 uker går det nok...men ikke med alle...noen ser det ikke før 8 ,9 å sånn....blør du enda?var det mye?jeg har blødd to ganger....men alt er bra!!

Jeg fikk se foster med bankende hjerte i uke 6 denne gangen, MEN så bare tom fostersekk i uke 7 med nr 2, så dette kommer nok litt an på hvordan fosteret ligger også, du kan ha flaks og du kan ha uflaks. Lykke til!

Annonse

Hei Maria med tvillinger!

Har bare hatt en liten blødning i dag, ikke kjempe mye, men med friskt rød farge. Drog hjem fra jobb, og har da ikke hatt flere blødninger. (men det kan nok komme flere) Har snakka med lege, men han mente det var for tidlig med ultralyd. (mulig han ikke helt er oppdatert på innvendig ul) Men skal ta det rolig over helga, så får vi se mandag ble vi enige om. Kommer uansett til å ville ha ul snarest da, siden jeg har mistet før i MA. Orker ikke gå i uvisshet og bekymre meg unødvendig.

Har du hatt ul?

jeg beggynte å blø mandag var da 6+0

var på ul og der så de at det var en blødning fra fostersekken men de kunne ikke si noe sikkert så jeg må vente helt til tirsdag før jeg får komme på tidlig ul igje å han kan si noe sikkert

er 7+1 på tirsdag

det er helt forferdelig å gå å vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...