Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 For de som fikk med seg at gutten min har fått uvi. Fikk kun resept på medisin av sekretæren. Sa at jeg ville snakke med legen pga. at jeg hadde hørt at han trenger ultralyd for å sjekke nyrene. Fikk da komme inn til lege. Ja, selvfølgelig, sier hun. Det er jo ikke vanlig at guttebabyer får uvi. Skal først ta ferdig medisin (4-dagers kur) så skal vi ta en ny test og ultralyd. Syns det er rart at legen ikke hadde bedt sekretæren om å få snakke med meg hvis det var så selvfølgelig at han trenger en ultralyd. Så takker både dere her på småtroll og på skravle for at dere gjorde meg oppmerksom på at det faktisk ikke er så vanlig : )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Stakkar lillegutt, da! Bra dere får sjekket det ut. Er jo som du sier ikke så vanlig med uvi på gutter (men det hender jo, det og). God bedring til gutten din
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Takk, stakkars lillegutt. Vet jo selv hvor j....... vondt det er med uvi.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Bra at de tar deg på alvor Hvordan merket du at han hadde uvi?
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Det er ikke så vanlig med uvi på gutter nei. Men på babyer er det faktisk vanligere på gutter enn jenter. Men veldig bra du får ultralyd på han, viktig å sjekke det opp. God bedring!
Gjest Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Urinen hans luktet stramt. Først morgenbleia, så alle tissebleiene hans. Han har plutselig begynt å gråte + at han presser veldig (noe som kanskje er i forbindelse med tissing).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå