Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Noen som har noen tips for å komme inn i en gød døgn-rytme? Nicoline sover som regel hele natta, men sovner aldri før 22.30-23.00, hvordan skal man snu på dette?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 hvor gammel er hun?? med gutten min gikk det dreg til etterhvert.. la seg 23-24, ble tidligere og tidligere trøtt.. nå sliter jeg med å holde han våken fra 18-19....o)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hun er 3 mnd. vet ikke om jeg kan forvente noe døgnrytme nå jeg, er det tidlig?
Sivalur Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Synes hun har bra døgnrytme jeg, sover jo hele natten, så deilig for deg!! Bare nyt det nå så lenge det varer. Sånn var det her også, til han ble rundt 3,5 mnd. Da inntraff økedøgn og etter det har han ikke sovet hele natten lenger. En ukes tid etter økedøgnene skrek han 3 kvelder på rad før vi skjønte at han var trøtt og ville legge seg tidligere. Siden da har vi puttet han i seng 8 hver kveld og da sovner han av seg selv, ingen skriking... Men, våkner fortsatt om natten (flere ganger) for å spise, sukk...
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 takk for svar:) vi skal vel bare være glad til tenker jeg da:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 tror ikke det er noe å stresse med, men jeg har bare 1 barn, og slik fungerte det for oss... men du er heldig at hun sover hele natte.. min skulle ha mat ca hver 2-3 time.. de første 2 mnd sov han oppå eller ved siden av meg... alene sov han maks 1 time... men er innmari godt når han legger seg kl 19.. husker ikke helt når han begynte med det, men tror det var rundt 4 mnd...helt utrolig hvor fort en glemmer... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå