Gå til innhold

så ekkel i kroppen i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere her inne som rett og slett bare ikke føler seg i form?? har termin i dag, og tenkte jeg skulle kose meg og feire at det ikke er lenge til jenta vår kommer, men fytti...... tett i nesa, små kvalm og rett og slett bare slapp og ekkel....flere som har det slik eller har hatt det slik rett før fødselen?? redd jeg ikke har krefter nok om fødselen skulle sette i gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjenner igjen det. Da jeg gikk med førstemann, følte jeg meg elendig dagen før veene kom. Kjentes ut som bekkenet holdt på å gå i stykker, klarte plutselig ikke å gå vanlig opp trappen og måtte ta pauser hele tiden. Hadde ingen plager i forkant og syntes dette var helt uholdbart! Men heldigvis startet fødselen dagen etter.

Denne runden har jeg vært generelt i dårlig form, og forventer ikke akkurat den samme opplevelsen. Har bestemt meg for å lytte til det kroppen sier, er jeg plutselig helt utslitt, legger jeg meg neppå noen timer og håper det går over. Andre dager tar energien helt av, både baking og gardinsying kan inntreffe.

Mitt råd er å slappe av, prøv å kos deg selv om du er sliten. Hun kommer jo snart!! Lykke til!!

Skrevet

Kjenner meg igjen.

Har vært dårlig stort sett hele svangerskapet,men de siste dagene har jeg vært en frisk energibunnt. Vasket og ryddet og ikke hatt ro til å sitte stille, men i dag er jeg bare sliten og kvalm, snørrete og tett. Har 4 dager igjen til termin, og nå er jeg bare sååååå lei av å være kvalm og dårlig, men det virker ikke som om tulla vår har hastverk med å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...