Gå til innhold

oi, jeg skulle til normal legesjekk i dag, og ble sendt i taxi til sykehuset i nabobyen..


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

legen har værtbekymret for meg pga blødningene mine, og det faktum at jeg har hatt lite symptomer på å være gravid,

og at jeg har hatt smerter bak io korsrygg/halebein.

 

Da jeg kom i dag skulle vi egentlig ha normal førstegangskontroll, og skrive under på alle mulig skjemaer ol..

men i stedet bestile han taxi og sendte meg rett til sykehuset i nabobyen!

jaja.

 

Så har jeg også vært på tidlig ul..

 

Jeg er IKKE gravid utenfor livmoren, men er definitivt gravid. Fin fostersekk godt baki livmoren.

MEN de kunne ikke se noe embryo der, men som de sier, det kan være at jeg er kortere på vei enn jeg antar, og at jeg har blitt gravid i en "mellomperiode" eller noe sånn..

eller at embryoet bare lå sånn at de ikke fant det.

 

Hcg'en min har økt og alt sånt, så nå skal jeg på ny UL neste mandag for å se om lille frøet har vokst.

 

SNodig!

 

Dette var forøvrig min første GU noensinne. Og her var det full pakke, med student, UL, og en ekstra dame som stod og strøk meg på kneet.

 

men jeg er iallefall gravid:)

Så får vi bare satse på at det er liv laga:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk, ingen garantier enda, men denne dagen ble litt mer actionfyllt enn jeg hadde regnet med!

 

Håper lille spiren er klok og klorer seg fast da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fekk skikkeleg sjekk!! :) Dette går rette vegen veit du! Lykke til neste UL, blir spanande og sjå om du får sett den lille då!

 

stoor klem til deg VinterSol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være innbiltgravid. Dvs at kroppen tror den er gravid. Kroppen trodde frøet ble befruktet og produserer hormoner og hcg på vanlig måte, helt til det oppdages at fostersekken er TOM: buhuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, en mulighet, MEN hadde det vært ment som en ren informasjon hadde vel de fleste spart seg for "buhuuuu"-en?? Så, ja, det var stygt skrevet!

 

Og hvorfor signerer vedkommende med anonym, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...