Gå til innhold

tester fra billige-tester.no...

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med disse?

Både el-testene og gravi-testene som strips

Tenkte jeg skulle prøve dette nå, og det er tilbud på sett med begge deler.

Hvor sikre er testene?

Hvor mange trenger jeg? er det fornuftig å kjøpe så mange (21 i pakken) på en gang eller er det waste of money?

Vi har bestemt oss for å prøve igjen etter sa, og det hadde vært greit å finne el, siden syklus kan ha forandret seg etter sa.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6946472-tester-fra-billige-testerno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg får prate for meg selv, og jeg synes de har fungert perfekt for meg.!!

Har brukt både eggløsningstester og graviditetstester. Jeg syntes det var greit å kjøpe de pakkeløsningene, for da kunne man teste litt ekstra dersom man var usikker på når eggløsningen skulle være.

(Mon tro om det ikke var 21 eggløsningstester og 3 graviditetstester i disse tilbudspakkene? til ca. 180 kr...hmm)

Har ihvertfall ingenting negativt å si om stripsene fra billigtester...

Lykke til med prøvingen!! Ha en fin helg!! :)

Jeg har heller ingenting negativt å si om disse billigtestene...

Bortsett fra at de viser negativ rundt IKM da... (Men så må jeg vel si at jeg har IKM idag, og testet negativt, men så lenge TR ikke har kommet, så er det håp også for meg)

Tilbake til alvoret... Jeg har brukt disse billig-testene en stund. De fungerer helt greit. MEN el-testene får ofte en svak test-strek. Denne streken skal du ikke bry deg om, for den skal være like sterk som kontrollstreken når du har EL. Jeg opplever når jeg nærmer meg EL, så blir det en svak strek der, men når jeg da har positiv LH-stigning, er teststreken like klar som kontrollstreken. (Har dobbelsjekket med CB digital) Jeg temper også, noe som da viser at EL-testens positivitet vises også ved tempøkning i dagene etter.

Ønsker deg lykke til med prøvingen og billig-testene.

Klem fra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...