Gå til innhold

Keisersnitt på mandag Jippi;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på innskrivning på Riksen nå, kjempe koselig opplevelse. Så nå kan jeg bare glede meg til å møte snuppa på mandag formiddag:)

Var der ett par timer, fikk først prate med en jordmor, så kom legen inn og informerte, deretter bar det ned for å ta blodprøver, og til sist kom anestesilegen og informerte. Alle sammen var kjempe hyggelige og gledet seg til å se oss på mandag. Fikk også lov til å få kateteret satt inn etter at spinalbedøvelsen er satt + at de har sluttet med å sette blodfortynnende sprøyte i magen dagen før, deilig så slapp jeg det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min førstefødte ved planlagt ks for noen år siden, det også på en mandag, og den helgen var vi utrolig spent! Herlig lykkefølelse i kroppen, kombinert med veldig spenning om det ville gå bra osv osv. Hvis du har tatt ks før, er det vel ikke samme spenningen, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg har termin i morgen, men håper det kan skje på vanlig måte denne gang. Lykke til mandag!

Skrevet

Takk takk, ble hastesnitt sist for 2 år siden, så blir helt anderledes nå ja. Gleder,gruer, og er veldig spent;) Håper helgen går fort

Skrevet

Ser på nicket ditt og lurer derfor på om du får ks pga ansiktsfødsel? Er mulig d blir d her og, men har ikke hørt noe om ks-tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...