Gå til innhold

Juni: Er dere ute og triller hver dag?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Jeg kan nok telle på en hånd hvor mange dager vi ikke har vært utenfor døra siden vi kom hjem fra sykehuset. Er så rastløs av meg! Men tror nok det blir noen innedager fremover, så kaldt som det er. Mye styr å komme seg ut, ikke så lett å amme utendørs lenger, stappfullt på alle kafeer (og man er ikke særlig velkommen der heller) osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det nesten for kaldt til å gå ut i flekkene. så det blir,som du sier, mange inne dager fremover.men vi er ellers stortsett ute hver dag :) han er så glad i å sitte å se på alt ute. nyskjerrig per :) og det er nesten horribelt at folk skal ta seg sånn nær av at man ammer. blir irritert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er mange som irriterer seg over offentlig amming lenger, det er jo så vanlig nå at da vil man jo gå og irritere seg konstant når man er ute blant folk.

 

Jeg bryr meg i hvert fall ikke om andre folk, ammer hvor og når som helst. Må jo være bedre for andre folk på kafe at barnet er stille, enn at ungen skriker fordi den er sulten :)

 

Eneste prob nå er at det er så kaldt på puppen utendørs "brrr". Vil ikke ha brystbetennelse heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørens dritt vær! holder oss inne!!! men så fort det ikke renger skal vi ut å gå! tror jeg trosser været i morgen og går ned på kontroll!! :o)

kjempe kjekt å vær ute å trille! ammer også offentlig - bryr meg ikke! må bare se på hvis det er så rart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er ute stort sett hver dag! mini liker best å sove i vogna, så ut må vi enten det regner eller blåser. Bor landlig til da, så kafeer fins ikke her:) Ammer før jeg drar ut jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei blir ikke tur hver dag...eller det vil si...blir 10-15 hver dag, men ser nesten ikke på en så kort tur som trille tur...føler liksom jg må være ute litt lenger for det:) Ingen kafeer i nærheten her, men da jeg ammet og var i byen syns jg ikke det var spesielt gøy å amme på kafe nei!!! Men det gikk seg til etterhvert...men heeeelt fortrolg med det ble jeg aldri!!!

 

Uff...MÅ seriøst komme meg oftere ut...:) Ja...begynner på mandag jeg...hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk.. Tur så å si hver eneste dag! Må nyte det før vinteren setter i for fullt! Blir vel ikke mye trilling i 2 meter dyp snø.. *evig pessimist* Vi holder oss inne de dagene det er alt for dritt vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...