Gå til innhold

hva kan deres bebisser på 5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har det sikkert blitt spurt om maange ganger, men jeg spør likevel. Det er alltid artig å se hva andre babyer kan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er nå 20mnd., men da han var 5mnd kunne han sitte selv og krabbe litt. Han spiste grøt og litt middag. Drakk mme og mye vann.

Skrevet

da min var 5mnd lærte han å rulle fra rygg til mage og prata fælt!

merka rundt den tia hvor oppmerksom han ble på omgivelsene..umulig å gi mat:)

litt vitti med sånne innlegg, for det er nesten bare mødre med barn som kan "alt" som svarer....

Skrevet

Lillemann er 6mnd nå, men da han var 5mnd hadde han akkurat lært å rulle begge veier. Skravler mye, smiler og ler. Dessuten syns jeg han har blitt kjempe flink til å holde leker, og tar leke fra den ene hånda til den andre. Veldig moro med all respons man får fra de små ettersom de vokser til :)

Skrevet

Jenta mi er 5 1/2 mnd. Hun kan rulle, men gidder som oftest ikke.

Hm.. hva mer.. Skravler og kjefter, det har hun gjort lenge da. Vil sitte, men får ikke til. Prøver fortvilt å åle seg forover, men blir mest irritert. Er sterk i armer og ben, så hun vil gjerne opp og stå, helst gå da.. litt gele i knærne.

Skrevet

lillemann kan rulle fra rygg til mage (har riktignok bare gjort det 2 ganger, og fra mage til rygg (mulig han bare tipper over, men har gjort det mange ganger iallefall). Han griper etter leker som ligger rundt han og får til å flytte den fra den ene til den andre hånda. Har skjønt at det finnes tær på kroppen, men når ikke tak i de enda, får bare tak på knærne...Fremdeles er han ikke så glad i å ligge på mage, så han klarer ikke å støtte seg på strake armer ennå. Å sitte alene og krabbe tror jeg blir en stund til :) Også kan han smile en hel masse sånn at mammaen smelter helt...hehe

Skrevet

snuppa her på 5mnd kan rulle fra rygg til mage (gjør det hele tiden) og av og til kommer hun seg tilbake....har begynt å åle seg på magen etter de lekene hun vil ha...vil også sitte men ikke heeeelt stø enda,men det kommer snart ser det ut som....det hun elsker over alt er å stå i fanget til mamma å ha oversikt...hun er veldig stø i beina,de svikter liksom ikke ..hehe...ellers skravler hun å ler masse....å de kjekkeste og mest interresante lekene er jo selvfølgelig mobiler og fjernkontroller...ALT skal såklart i munnen også;o)

Skrevet

Jenta vår på 5 mnd kan rulle fra rygg til mage men ikke andre veien. Ligger på ganske strake armer! Har begynt med en slags hvinelyd som hun bruker masse når hun er i godt humør. Tar i leker og flytter dem fra en hånd til en annen.

Har begynt å bite seg i tærne!!

Er ikke i nærheten av å sitte eller begynne å åle seg - men det kommer nok!

Også drikker hun vann fra tutekopp- holder i koppen selv ( men både hun og klærne er gjennomvåte etterpå da..)

Skrevet

Her kan lillejenta rulle fra rygg til mage, men kommer ikke andre veien enda. Så drikker hun av tutekopp selv - men hun er også klissklass etterpå hehehe Kan spise fra skje, og holder og studerer leker godt. Hun får tak i tærne sine, men klarer ikke holde dem fast lenge....Ellers smiler og ler hun masse, og prater med nye lyder hver dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...