Gå til innhold

Livmortapp..litt forvirret her..


Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg skal ha mensen i dag, eller i går. Kjente på tappen nå, noe jegikke har gjort før. Den er sånn at jeg ikke får fingeren inn i det hele tatt. Kjenner jo at det er et hull der, men ganske lukket tror jeg.. hvordan er den når den er åpen? Hvordan er den like før mensen?? Gravid?

Jeg fikk litt slim på fingeren og litt brunaktig blod.. veldig lite. tørket det av på papir.. beklager detaljer.. Håper på svar, da dette er nytt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men erfaring er at den er lukket og steinhard.. Jeg fikk beskjed om nøyaktig det motsatte av noen her inne på BiM, men det var altså feil. Jeg er gravid, og den tappen er steinhard, nå har den også trukket seg litt tilbake. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kom det en anonym og ødela stemningen for i dag...

 

Jeg har fått beskjed av gyn om å følge med på den innimellom... MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ANONYM!!! Det er vel opptil enhver person å bestemme det selv uten å bli harselert med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da vet du det nå da..

Trine? Hvordan er den når man skal ha mensen? Hvordan kjennes det lille hullet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Da du skal ha mensen så er den langt ned og åpen. Da får du ytterste delen av fingeren "oppi". Men hvis det er første gangen du kjenner på den i dag er det vanskelig å si egentelig for alle tapper er forskjellig. Min åpner seg ikke før enn noen timer før mensen kommer. Men da har jeg hatt slik blodslim på fingeren et par dager i forveien. Spotting kallles det.

 

Ta en titt på

 

www.pernille.info

 

der er det mange gode tips om tappen, sekret, sykuser og alt man trenger å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj noe så kvalmt, helt enig med anonym. Grave oppi der a gitt, griser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som anbefaler at man lar legen og jordmor gjøre dette. Vær forsiktig så ikke du skraper opp noe med negelene og får en infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dere har fått beskjed om, men både legen min og kikki tissen dama anbefalte meg ås jekke den daglig.

Når man er prøver så er det mye lettere å kjenne igjen syklusen sin og få en liten indigasjon på akkurat hvordan ting ligger ann.

Skjønner at dere ikke gjør det når dere er gravide, da er det også anbefalt å la være.

 

ff charten finner iallefall min EL mye lettere når jeg kan fortelle den også hvordan livmortappen min er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...