Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Sist jeg var gravid husker jeg at jeg ikke måtte farge håret, fordi det kunne være skadelig for barnet.. Frisøren jeg har nå visste ingenting om det, derfor unnlot jeg å farge det sist jeg var der.. men nå er jeg snart dags igjen, og lurte på om det er noen der ute som VET noe?
Miniatyr Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Leste i svangerskapsboka mi (den til Siri von Krogh, hun som har startet dette nettstedet) at det var ufarlig å farge håret. Har selv svart farget hår, noe jeg har hatt de siste 10 årene, og farger i vei hver 2. mnd. Etterveksten blir ellers ganske stygg. Jeg stoler på Siri, og håper det går fint.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 JA, du kan farge håret. Alt med måte! Hilsen datter av frisør med 20 års-erfaring )
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 det er vel pga av den sterke lukten, amoniakk at det anbefales å ikke farge hår når man er gravid. Men hos frisører har de nå hårfarge uten dette. Så bare farg håret i den fargen du vil.. Farget også håret i mitt forrige svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå