Tinden ruger på nytt gull Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Av en eller anne grunn blanda jeg deg og eline linnea sammen en stund. Men husker deg godt, synes du har så tøft nick Men det var du som seilte ja. Jeg vil være deg! Vi drømmer egentlig også om å seile, gjerne jorda rundt, men er litt for lite flinke til å sette drømmer ut i virkeligheten. Og akkurat nå ønsker jeg meg baby litt mer enn seiling, selv om jeg mistenker mannen min for å har omvendt prioritering. Begge deler samtidig er nok uaktuelt for han. Men nå er vi ENDELIG igang. Jeg har venta på han i to år, men denne uka kasta vi alt som heter prevansjon og hemninger og går for gull, hehe. Ønsker deg masse lykke til på husjakt. Nå som du har baby i magen ordner det seg sikkert lett som en plett skal du se. Vi leita etter leilighet lenge, over et år, og plutselig en dag kom vi på en visning og følte at den var den rette. Det var en overspennende budrunde og vi nesten jukset oss til den ved hjelp av forkjøpsrett (B/L), men jeg elsker leil. vår, så jeg velger å ikke ha dårlig samvittighet overfor de som da ikke fikk den. Håper forresten at jeg slipper å miste noen gang. Ser at det er mange her inne som har mista og mister "stadig vekk" og det skremmer meg veldig. Jeg blir virkelig trist hver gang noen mister, selv om jeg ikke ander hvem de er. Og så synes jeg at du er veldig flink til å komme å trøste jentene her! Jeg ser velidg opp til deg skal du vite. Og så var det litt godt å se at du er bitte litte granne eldre enn meg, for da har jeg et par år på meg for å bli som deg, hehe. Kos deg masse med spiren din og lykke til på visning. Håer at du fremdeles stikker innom dette forumet i ny og ne, for jeg tror (vet) at det er flere enn meg som blir i godt humør av dine innlegg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6945490-til-elli-karamelli-skravla-er-sluppet-l%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå