Gå til innhold

Juni: hyling hele natta-TENNER???tips??

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

eller fra 3-5 i natt, nok for folk som er vant til å sove på natta. var vel på tide at vi også fikk ei våkenatt;)

han har klødd i munnen i perioder fra han var 3 mnd. han er 4,5 nå.

kjenner INGEN klumper i gommene, kjenner ingen tenner, ser ingenting. nei det ser ikke ut som at det er noe nærmere denne gangen heller.

man kan jo se tennene hans nedi gommen, at de ligger der altså. men det har vi vel kanskje gjort lenge..

synes så synd på han.. alt er liksom snudd på hodet. han vil ikke noenting. gråter så sårt hele tiden. noen gir paracet??har bitering som er avkjølt. men er ikke interessert i den.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6945465-juni-hyling-hele-natta-tennertips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias har vært skikkelig sutrete den siste uke, og her om dagen var det dukket opp noen små vite prikker i munnen gitt :) Begge fortennene oppe er på vei, kjenner de også veldig godt nå. Men har var sutrete en stund før vi så eller kjente tennene altså.

Prøv med Dentinox, det funka her. Skulle gjerne takket den som fant opp det ja hehe

joda..har brukt dentinox. men synes ikke det gir særlig effekt. kjenner ei som fikk tvillinger, hun smurte dentinox fra de var 2 mnd gamle. de fikk tenner da de var 14 mnd!!! det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, en dag dukker de nok opp! noen plages vel bare mer enn andre. stakkars lille gutten min...

synes det verste er at han er helt uttafor seg selv..hvis dere skjønner. han gråter og er trist og lei, vil ikke leke, ikke sove, ikke sitte på fanget. som en 3 åring jeg kjenner sa: " jeg vil ikke ingenting!!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...