Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Synes det høres så russisk/polsk ut..... Hva med Kaja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 Liker ikke Kaja så godt, syns det er for søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, syns ikke jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neijasså... Skrevet 3. november 2006 #5 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg synes det er et helt nydelig navn! Jeg er vel kanskje ikke helt uhildet, da. Min datter heter nemlig det... Kort og greit, trenger ikke å staves og - ikke minst - det blir ikke fire Katja'er i klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 3. november 2006 #6 Del Skrevet 3. november 2006 Liker det ikke. Liker Kaja mye bedre. Eller Kira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 3. november 2006 #7 Del Skrevet 3. november 2006 Katja er fint. Men jeg tror jeg liker Kaisa/Kajsa enda bedre. Selv om det høres litt svensk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente og gutt Skrevet 3. november 2006 #8 Del Skrevet 3. november 2006 jeg liker Kaja bedre,eller Kajsa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 Katja er kjempeflott. Godt og sterkt navn, ikke så pusete som Kaia og Kajsa. Gå for Katja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #10 Del Skrevet 4. november 2006 JA, jeg syns det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. november 2006 #11 Del Skrevet 4. november 2006 Jag liker Katja veldig godt! Synes det er fint! Jeg tenker også russisk når jeg hører det, men liker disse "russiske" navnene, som Nadia og Natasha også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. november 2006 #12 Del Skrevet 4. november 2006 Katja er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå