Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Er 2 gangs, har født i uke 36 en gang før, men nå går jeg her og vagger med maserier i uke 39. Hodet er festet (jm kan så hvidt bevege litt når hun røsker skikkelig i ) og jeg har vært moden siden uke 32. fødselen startet for 3 uker siden men stoppet opp, vært av og på med maserier så jeg holder på å bli sprø av vondt og dritt. Men til spm, jeg lurer på å ta med gullklumpen min ut å handle farsdagspresang, er egentlog veldig sliten men er så lei av å se på disse veggene her hjemme og bare vente på babyen som aldri kommer når jeg tror det ;-) eneste jeg er redd for er hva hvis vannet går, da har jm sagt jeg skal legge meg ned og ringe føden..hmm...ser for meg at jeg er på kjøpesenter alene med barnet mitt, vannet går og det er over 2 timer til sykehuset. Hva ville dere gjort? tatt sjansen og dratt på shopping, for det skjer vel ikke noe likevel i dag heller..eller?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Tror faktisk jeg ville reist ut en tur. Sannsynligheten for at noe skjer på en såpass kort tur er veldig liten, og det er så herlig å finne på noe når man er drittlei på slutten.... Skulle det mot all formodning skje noe, er jeg sikker på at folk er hyggelige og greie og hjelper deg alt de kan
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 takk for svar har bestemt meg for å dra, selv om bekkenløsningen gjør at jeg knapt kan gå. Usj men er man drittei så er man det, har mye å si for psyken og finne på noe kjekt :-) Drar til kjøpesenteret nærmest hjemmet vårt, bare en liten time unna.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Kan du ikke få med deg en venninne eller noe, i tillegg til ungen? Eller mor? Kan være godt med selskap, også i tilfelle noe skulle skje, eller at ungen blir litt vanskelig å håndtere oppi alt.. Ville dratt ut uansett! Jeg var på kino termindagen, så en litt skummel film for å skremme ut den lille..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Hvis hodet er festet er det vel ikke noe poeng i å legge seg ned hvis vannet går heller. Det er når det ikke er festet at det kan være et poeng, men selv da er det liten sjanse for at navlestrengen kommer i klem. SÅ jeg hadde tatt sjansen (har termin i morgen og farter rundt alene hver dag - noen sjanser må man ta...:-)) Lykke til!
mor til prins Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 jeg ville også tatt sjansen. jeg kjører rundt alene jeg også. tror ikke dem er så strenge på at man skal legge seg ned om vannet går lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå