Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla her er 74 lang og 9,2 kg. Er ikke det veldig lite? Ho er helt normal i forhold til sin høyde, vekt og rundt hodet, men synes ho virker så liten i forhold til andre ettåringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 13,5 mnd er 74 lang og 8,9 kg. Lita og nusselig :-) men helt normal.

Skrevet

Min gutt var 76,5 cm og veide 8,5 kg da han var akkurat ett år. Han er ganske slank da:)

Syns jenta di hørtes helt fin ut jeg:)

Skrevet

Jenta mi var 10,4 kg og 78,5 cm lang

Skrevet

Da jenta mi var ett år var hun 77 cm og 9,2 kg. Hun er slank, men ellers helt normal.. Tror jenta di også er det. Men det er jo store forskjeller på de små da... :-)

Skrevet

Vesla her var 9970 gram - 79 cm - 45 h/o på ettårskontrollen :o)

Skrevet

Jenta mi var 75 cm og 9,7 kg. Da var hun akkurat midt på gjennomsnittskurven for både høyde og vekt for jenter. Jenta di er da ikke særlig mye mindre? Helt fin er hun i hvert fall, ikke noe å tenke på!

Noen er store og noen er små - vet du, på jobben erter de meg fordi jeg har fått så små barn (3,1 og 3,4kg), for alle de andre har fått barn over 4 kg... Det viser vel bare at hvis du ikke har en kjempestor omgangskrets, kan det være litt tilfeldig hvilken størrelse det er på de barna du kjenner...

Skrevet

På 12 mnd kontrollen var hun 8740 gram og 73 cm og 44.5 cm rundt hodet. Helt perfekt:)

Skrevet

Hm...I forhold til det dere skriver så virker ho jo helt midt på treet i grunn. I vår omgangskrets så er det gjerne barn på 6-7 mnd som er likestor som ho... Og de to på ett år som vi kjenner er 78-79 lang og godt over ti kg hehe, så er vel kanksje ikke så rart at ho virker så liten da hehe.

Men liten og perfekt er ho ;o)

Skrevet

Jenta mi var 8380 g og 72 cm på 1 års kontrollen.

Skrevet

Jenta mi var 8890g og 78 cm på 1års kontrollen. men så mista hun 2kg når hun hadde omgangssyken rett før kontrollen. Hun veide 10,2kg et par uker før hun ble syk. Så jenta mi er ganske liten nå :)

Folk bemerker at hun er tynn og sånn, men hun har siden hun begynte å krabbe og gå blitt veldig slank. Fra hun var 0-6mnd var hun den kraftpluggen, men har trimma det av seg gitt :)

Skrevet

Gutten min hehe er 12 kg og 80,5 cm=)

Skrevet

å herregud! dattera mi veide 10,1 kg på ni måneders kontrollen sin hun..!

har ikke vært på 1 års kontrollen enda.. hm. :P har en stor jente jeg da..!

men hun veide ikke mer enn 3304 gr da hun ble født, og hun tok ikke fast føde før hun ble 8,5 mnd gammel.. hun er forresten enda ikke noen storspiser.

jaja men sann.

Skrevet

syntes ikke hun var noe spesielt liten, snuppa her var 70 cm og 7850g på 1 års kontrollen, liten prinsesse :-)

Skrevet

Gutten min var 12,1 kg og 77,5 cm på ett-års kontrollen. 47 cm rundt hode!

Skrevet

Go`klompen var 70,5 cm og 9400 gr på ettårskontrollen!

Liten og nett, og verdens vakreste!

Skrevet

74 cm. og 10.5 kilo. jente

Ps. din jente er ikke liten.....

Skrevet

...Go`klompen er forresten en gutt

Skrevet

Gutten min på 16 måneder var 12 kg og 80 cm lang for 2 uker siden, god og trinn med andre ord.

Skrevet

oi... nå blir jeg litt bekymret her... jenta mi var 11300 gr og 81 cm lang.... 47 rundt hodet. er det helt unormalt det eller... ingen andre med store jenter???

Skrevet

Jenta mi er 10600gr. og 80,5 cm. 48 rundt hodet. hun er ganske stor. hun ble 1år for to uker siden. Men på 11 mnd. kontroll var hun 10900gr. så hun har gått ned litt.Grunn er at hun er veldig aktiv og så har hun hatt en del mageproblemer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...