2barns mor Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Ja, det føles iallefall slik ut. Kanskje min graviditet er på tilbaketur?? hehe.... har tullet litt med dette de siste dagene. Formen er på topp!!! Har nesten ikke hatt kynnere nå på en tre-fire dager. Slimproppen har gått da, men kjenner ingen tegn til at noe skal skje. I går vasket jeg hele underetasjen i huset med alt som det innebar av sengeskift og risting av dyner og greier. Lå på alle fire å vasket inni dusjen og tok en skikkelig runde på badet (nesten rundvask... igjen...) var relativt klar når jeg var ferdig, men håpet at dette kunne hjelpe litt på småen som jeg vil ha ut nå!!!! Men neida..... kanskje tilstanden går over av seg selv..
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kanskje du skal prøve å ta det med ro heller... Om det nærmer seg så er det ikke et veldig stort pluss å være utslitt!
Mayken Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Har det på samme måte som deg. Klarer ikke sitte stille lenger, må bare gjøre noe. Vaske, rydde og ordne, kan ikke huske sist jeg hadde så mye energi. Er litt deilig da:) Her har også slimproppen gått, men det er en hel uke siden. Har ingen følelse av at det er fødsel snart, er 39+5 i dag. Termin 7.nov, 2 dager etter deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå