Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Lukas har for 2 andre natt på rad våknet med ett hyll og holder det gående i timesvis.Han har alltid våknet om natta for pupp,men nå vil han ikke ha pupp eller smokk!! Det er ikke tenner for det har jeg sjekket. Han får tørr bleie da han våkner,så det er det heller ikke. Husker selv da jeg var liten at jeg var veldig plaget med vokse smerter,kan han ha det kanskje?? Synes det hele er merkelig,ettersom det ikke hjelper med puppen! Har du noen ide om hva det kan være?(han blir 1 år straks)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 høres ut som mareritt!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Dytter denne jeg for å se om det er flere som har opplevd dette:O)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Prøv å gi paracet når han våkner, da vel! Gir det seg - da er det snnsynligvis vondt. Om det ikke hjelper, da vet dere at det ikke er det... Snuppa vår har voksesmerter, hun hylgriner og sier aaaauuuuu og holder seg på kneet. Jeg tror hun begynte å plages allerede i ettårsalderen, men det er først nå etter halvannet år at det er ofte. Jeg husker at jeg hadde det selv, og det gjør skikkelig vondt, ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå