Gå til innhold

~maria har tvillinger i magen~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

poppis ja..hehehe...huff..

ja...så gøy....ååå...det er en deilig følelse ja...men selvom jeg ikke er 12 uker så sier jeg det likevel...jeg trodde jo jeg var det vettu..hehe...jaja...

har du fått sagt det til noen enda da??åå...spennende...

Hei, jeg skal liksom være på 2.trimester i dag jeg, men der skjer det jo ingenting, og alle andre er så veldig veldig gravide der inne synes jeg. De har stoooore mager og vet hvilken kjønn de skal få og sånt de... Føler meg plutselig som en unge igjen... hehe:)

Annonse

jeg vet...det er drit kjedelig..hehe....jeg gleder meg ikke i det heletatt...hehe...men grattis med overgangen=) fikk du sagt til non fler??

jeg sa til vennina mi her om dagen..så var vi på cafe å sånn..jeg drakk cafe mocca...(koffeinfri) dritt digg asså....

Jeg la det rett og slett ut på msn'n min jeg:) Jeg vil rope det ut til hele verden!!! Så deilig når folk vet det, for da er man iksom mye mer gravid. Det tikket inn et par gratulasjoner på kvelden, men jeg sovnet med msn på under sopranos... hehe:) Klarer ikk stort lenger enn elleve lenger jeg heller gitt...

Jeg hjalp kjæresten med en jobb helt til klokka var kvart over elleve i går kveld, da var jeg helt utslitt. Skal ned nå hvert øyeblikk og se hvordan det går med ham:) Og etterpå skal vi kjøre litt flere esker til nesodden. Det er nok ikke lange tiden til jeg er nødt til å ta med pc'n dit nå... Huff, gruer meg litt, må sikkert gå flere dager uten bim... Hjelp, jeg er avhengig!!

hehe..jeg var avhengig jeg å...men jeg klarer meg fint uten nå...siden jeg hører til 2 trimester i morgen...og der skjer det ikke en dritt....så du klarer deg no fint da...blir deilig å få flyttet skikkelig inn da...å bo der lissom...

Ja, det blir veldig deilig, gleder meg veldig. Har vært litt skeptisk en stund, på om jeg egentlig likte meg så godt der o.l, men når vi var innom leiligheten her om dagen, og hun som bodde der før hadde fått ut alle tingene sine og slikt syntes jeg den var veldig fin, så nå er jeg mye mer positiv=)

ja...så fint da...hjelper veldig det alså...

broren til samboer holdt på å le seg ihjel når han fikk vite det igår og at det var tvillinger...han har tvillinger selv..i tillegg ble jeg litt sur...for i fjor kjøpte vi ny bil..nissan x-trail og to uker etter hadde broren hans kjøpt den...så sa jeg til samboer at jeg ønsket meg en ny bil igjen..og da tenkte vi at vi skulle kjøpe den...men nå har jaggu meg de kjøpt den å....fy fader alså....hehe...da hadde vi hatt to drit kule biler lissom...men nå har de dem..hehe...men vi må vel kjøpe en ny bil uasnett..en 7 seter...

men vurderer kanskje å sette inn et sete til i den bilen vi har nå..hadde gått det??!! vi har sånn stor 4hjulstrekker...så den er jo stor nok ellers...åå...mye styr om dagen ja...ER SÅ MANGE STYGGE 7SETER BILEN!!!

Annonse

jeg tror det går på den bilen c...det hadde jo vært fint...dere må få lappen og en bildere å...kjempe deilig...jeg kan ikke se for meg et liv uten..jeg fikk lappen 1uke etter jeg ble 18-...jeg synes det var sent..hehehe....

blir spennende med den flyttinga alså...broren til samboer skal kjøpe bondegård...der er det to hus...jeg har så lyst til å bare leie det ene...så fint å vokse opp der da...å så flott for hunden vår...ååå...

Det høres skikkelig digg ut da. Bondegård i Skjeberg er fint for unga da, skal de ha dyr eller?

Men det er vel kniving om gårda uti der også tenker jeg, de er nok ikke de eneste som har lyst på...

de skal sikkert ha dyr...tror hun ene dattra har hest...men hun andre er veldig guttete...de har hund de å...så det blir hvertfall to hunder....

ja...sikkert fler som vil ha ja...men dette er jo perfekt...ååå...vil ha vil ha...

Nei, nå må jeg dra ned og hjelpe kjæresten min:) Veldig gøy der han jobber i dag, det er på barnas verdensdager, masse spennende innslag fra hele verden, og forskjellige verksteder for barn, med maskelaging og hennamaling osv. Veldig gøy! Vi får dra dit når de små har blitt større=)

3d høres morro ut ja...men jeg vet ikke om jeg skal ta det...så morro da..høres litt artig ut....barneverksted...=) på barneskolen hadde vi juleverksted...det var såååå morro...hehe...

nå driver jeg å lager mat...skal spise svinebiff, sitronstappe,brockoli og soppstuing....åh....namnam...

mmm, kjæresten lager mat til meg, vi skal ha no karri-ting. Må lage noe av det lille vi har igjen i leiligheten. hehe. Har tatt med alle tørrvarene og slikt dit, pluss alt krydderet nesten da:) Godt jeg glemte igjen noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...