cashewnøtta Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hei Vesla på 14 mnd har noen ganger i det siste hatt et par sår på innsiden av leppene. Runde, hvite i midten og røde rundt. Har fått de i forbindelse med nedsatt immunforsvar (forkjølelse ol.) Søkte litt på doktoronline, og det kunne minne om noe som ble kalt after-aftøse munnsår. Tenkte jo på Herpes 1 og, hvordan får en det? Noen som har opplevd noe lignende?
Coria Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jeg og mannen min (og kanskje sønnen men vi får ikke se i munnen hans) har akkurat hatt en virusinfeksjon i munnen som ga små sår i munnen. Legen sa at det var mye av det som gikk om dagen. Det er ikke noe å gjøre med, men det går over i løpet av noen uker. Man kunne få en krem som kunne lindre litt. Kanskje det er noe slikt hun har?
♥Snulder Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg tror det er det som kalles "munnskold" Kommer gjerne når man har nedstatt allmenntilstand i form av forkjølelse og div. Jeg selv får det med en gang. Helt ufarlig, smitter ikke, litt ubehagelig de første dagene men gror ganske fort. Spør en tannlege eller tannpleier om dette. De anbefaler vanligvis skylling med Corsodyl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå