Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Har for lite melk og gir MME til min 4 uker gamle sønn etter at han har suget puppene tomme. Skal han spise seg stappmett på dette? Han her temmelig glupsk og jeg tror han spiser mer enn han bør, da han gulper opp etterpå. Dersom jeg begrenser matinntaket litt skjer ikke gulping. Han virker fornøyd, men er usikker på hva jeg bør gjøre.
*Marie82* Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Gi han så mye han vil ha, det overflødige vil jo uansett komme opp som du sier. Hvis du prøver å øke, kan det være en ide å prøve å la være å gi mme i 1-2 døgn hvis du klarer det. Hvor mye mme drikker han etter hvert måltid? Legger han på seg bra nå?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Sjelden man har for lite melk. Hvis man er interessert i få mer melk så må man stå igjennom økedagene og prøve å la være å gi mme. Hvis man evt gjør det alikevel, så pass på å pumpe deg. Husk at puppen blir aldri skikkelig tom !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå